تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۱
بازدید: ۱۶۲
کد خبر: ۳۳۲۶۸۱

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - واحد تحقیق و توسعه شرکت آلومینای ایران در چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) با ارائه ایده "استفاده از کوره دوار جهت کلسیناسیون ریزدانه‌های سنگ آهک با هدف رشد اقتصادی و توسعه پایدار" رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش می‌متالز، این دوره از جشنواره با هدف شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده، تجاری‌سازی ایده‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت برگزار شد.

در این جشنواره ایده‌پردازان، سیاست‌گذاران، دانشگاهیان، فعالان بخش معدن و صنایع معدنی و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه جشنواره اینوماین ۴ و تقدیر از ایده‌های نوآورانه  برتر کشوری در بیست و چهارم بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

از مجموع ۳۰۰ ایده ارسالی توسط شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان به دبیرخانه علمی این جشنواره پس از انجام داوری ایده‌ها، ۱۲ ایده به مرحله نهایی راه یافتند که ایده ارائه شده توسط واحد تحقیق و توسعه شرکت آلومینای ایران رتبه نخست را کسب نمود.

در مراسم اختتامیه از ایده‌های برتر قدردانی شد که لوح تقدیر آن توسط مدیر تحقیق و توسعه مهندس خانی دریافت شد.

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

کسب افتخاری دیگر برای شرکت آلومینای ایران

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!