تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۳۸
کد خبر: ۳۴۰۴۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته گذشته به ثبت رسید

معامله ۳.۱ میلیون تن محصول در بورس کالا

‌می‌متالز - در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۰۸ تن انواع محصول به ارزش ۲۹ هزار میلیارد تومان دادوستد شد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ آهن و فولاد سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی قیر و مواد پلیمری نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

به گزارش می‌متالز، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۹۰۸ تن انواع کالا به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان در هفته گذشته بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۱۴ تن سیمان، ۹۹۳ هزار تن سنگ آهن، ۳۲۷ هزار و ۱۷۲ تن فولاد، ۱۶۲ هزار و ۶۰۰ تن آهن اسفنجی، ۱۱ هزار و ۷۳۰ تن آلومینیوم، ۷ هزار و ۲۰۰ تن مس، یک هزار و ۱۸۰ تن روی، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.

۵۰ دستگاه کامیونت فورش نیز در تالار خودرو فروخته شد.

از طرفی در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۳۹۹ هزار و ۲۴۹ تن انواع کالا و محصول به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۶۵ هزار و ۱۵۵ تن قیر، ۹۳ هزار و ۸۸۷ تن مواد پلیمری، ۴۶ هزار تن لوب کات، ۴۳ هزار و ۸۷ تن مواد شیمیایی، ۳۰ هزار و ۴۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۵ هزار و ۱۵۵ تن گوگرد، ۵ هزار و ۲۴ تن روغن و ۵۴۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها معامله شد.

بازار فرعی نیز معامله ۱۸ هزار و ۵۱ تن انواع کالا و محصول به ارزش۴۴ میلیارد تومان بود.

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!