تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۸۶
کد خبر: ۳۴۰۴۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاونت بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگوی خبری:

با نگاه راهبردی مدیریت شرکت فولاد اکسین، اوج شکوفایی و تنوع محصولات فولاد اکسین در سال ۱۴۰۲ رقم خورد

‌می‌متالز - محسن ابوعلی معاون فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین در سومین روز از بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۲ را (مهار تورم، رشد تولید) نام‌گذاری کردند. با تلاش بی‌وقفه‌ی جهادگران فولاد اکسین، این شعار تحقق در شرکت فولاد اکسین محقق شد و رکورد ۷۲۸ هزار تُن محصول، دومین رکورد تاریخ تولید فولاد اکسین به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز، وی اضافه کرد: خوشبختانه در تیرماه سال گذشته، موفق شدیم ۴۵ هزار تن ورق‌های API تولید کنیم که بالاترین تناژ تولید را نسبت به سال‌های قبل به ثبت رساندیم. فولاد اکسین همواره پیشتاز تامین زیرساخت طرح‌های ملی بوده و هست و نقش پررنگی در پروژه‌های نفت و گاز کشور بر عهد دارد.

ابوعلی اشاره‌ای هم به ثبت رکورد‌های متعدد در حوزه نگهداری و تعمیرات داشت و افزود: کاهش ۶۰ درصدی توافقات نسبت به سال‌های گذشته و آماده بکاری ۹۴ درصد فولاد اکسین که بالاترین میزان آمادگی بکاری تاریخ مجموعه بوده از جمله دستاورد‌ها بوده است.

شروع طوفانی فولاد اکسین در سال ۱۴۰۳

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) عنوان کرد: به لطف خدا و با همت تلاشگران در فروردین ۱۴۰۳، ۸۳ هزار تن تولید به ثبت رسید که بالاترین میزان تولید ماهیانه تاریخ فولاد اکسین بوده است.

ابوعلی بیان کرد: بالغ بر ۹۲ درصد تولیدات ورق‌های API و آلیاژی فولاد اکسین را محصولات ارزش افزوده و ۸ درصد نیز محصولات ساختمانی و تجاری تشکیل می‌دهد.

همکاری مستمر با فولاد مبارکه

معاون فنی و بهره‌برداری شرکت فولاد اکسین در مورد مشارکت با شرکت فولاد مبارکه، گفت: تقریباً در اکثر پروژه‌های فولاد مبارکه نقش تامین‌کننده را داشته، به طوری که دو پروژه آزمایشی با فولاد مبارکه صورت گرفته است.

وی در پایان بیان کرد: از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره فولاد اکسین تشکر و قدردانی می‌کنم که با نگاه راهبردی و عمل به شعار سال، توانستیم در این راه قدم برداشته و این رکورد‌ها را به ثبت برسانیم. 

گفتنی است که فولاد اکسین توانست در به ثمر رساندن طرح ملی انتقال گاز گوره به جاسک نقش محوری در تامین ورق‌های لوله‌های نفتی ایفا کند.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!