تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۵
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۱۱۵۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

مواجه با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ

می متالز - بازار با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ مواجه شده و خیلی از این سهام می‌توانند نقش لیدری را در بازار ایفا کنند، البته گروه‌های پالایشی، خودرویی و احتمالا فولاد نیز در این دسته بندی قرار دارند.
مواجه با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ

به گزارش می متالز، نوید خاندوزی، کارشناس بازار سرمایه گفت: سرعت رشد بازار نسبت به دو ماه قبل کاهش یافته، اما همچنان فضای خوبی بر آن حاکم است چرا که وقت آن رسیده که خبر‌های قوی از سمت کدال، خوراک بازار شده و بتواند حمایت خود را نشان دهد. 


وی به مسیر خوب بازار‌های جهانی اشاره و اظهار کرد: نفت رشد را تجربه کرد و زمان آن رسیده که اطلاعیه و شرایط مالی شرکت‌ها نیز میزان بهبودی موجود را به نمایش گذاشته تا بازار بتواند شکاف قیمتی که به نظر می‌رسد از نظر بنیادی بین قیمت و شرایط ایجاد شده، تا حدودی حل و شکاف را جمع کند.

 

تمرکز پول بر صنایع بزرگ بازار

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد جریان پول روی صنایع بزرگ بازار تمرکز کرده و بخش عمده در گروه پالایشی، فولادی، سنگ آهن، سیمان، خودرو و بانکی مانور می‌دهد. البته طی چند وقت اخیر بازار بر تک سهم‌ها و لیدر محوری حرکت داشته است.

 

مواجه بازار با موج تجدید ارزیابی

خاندوزی لیدر‌های هفته جاری را بررسی و بیان کرد: بازار با موج تجدید ارزیابی سهم‌های بزرگ مواجه شده و خیلی از این سهام می‌توانند نقش لیدری را در بازار ایفا کنند، البته گروه‌های پالایشی، خودرویی و احتمالا فولاد نیز در این دسته بندی قرار دارند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد