تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۱۲۲۲۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت در عیدغدیر

می متالز - ۶ میلیون نفر از هموطنان شبای بانک ملی ایران را برای انجام عملیات بانکی خود معرفی کرده‌اند که این افراد می‌توانند بدون نیاز به فروش سهام و در ازای توثیق آن، با دریافت کارت اعتباری دیجیتالی نیاز مالی خود را تامین کنند.
کارت اعتباری با توثیق سهام عدالت در عیدغدیر

به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک ملی ایران از آغاز عرضه کارت اعتباری دیجیتالی این بانک با توثیق سهام عدالت در عید غدیر خم خبر داد و اظهار کرد: ۶ میلیون نفر از هموطنان شبای بانک ملی ایران را برای انجام عملیات بانکی خود معرفی کرده‌اند که این افراد می‌توانند بدون نیاز به فروش سهام و در ازای توثیق آن، با دریافت کارت اعتباری دیجیتالی نیاز مالی خود را تامین کنند.

محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران درباره کارت اعتباری دیجیتالی بانک گفت: دارندگان سهام عدالت نزد بانک ملی ایران می‌توانند تا سقف ۵ میلیون تومان در ازای توثیق سهام خود کارت اعتباری دیجیتالی دریافت و از بیش از ۴ هزار فروشگاه زنجیره‌ای خرید کنند.

‎حسین زاده با تاکید بر اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می‌خورد و می‌تواند علاوه بر کمک به اقشار ضعیف جامعه، رونق تولید ملی را نیز به همراه داشته باشد، ادامه داد: مهلت زمان تسویه نیز یک ماه پس از اولین تراکنش خواهد بود و در صورت تسویه در موعد مقرر، نه تنها سودی تعلق نمی‌گیرد بلکه دارندگان کارت از پاداش خوش حسابی نیز بهره‌مند خواهند شد.

عناوین برگزیده