تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۴۷۵۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فولادساز جنوبی آمارهای سالانه را ذوب کرد:

آمار‌های خیره‌کننده ۳ماهه گذشته "هرمز" و امید سهامداران/ رشد ۸ درصدی فروش

می متالز - یشترین میزان فروش "هرمز" را محصول «اسلب» با ۱۱۸.۱۴۳ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد رشد را تجربه کرده و نرخ فروش این محصول طی این دوره ۱۰۷.۱۶۰.۰۱۸ ریال به ثبت رسیده است.
آمار‌های خیره‌کننده ۳ماهه گذشته "هرمز" و امید سهامداران/ رشد ۸ درصدی فروش

به گزارش می متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود از فروش محصولات تولیدی را برابر با ۱۲.۶۶۱ میلیارد ریال گزارش کرده، شرکت "هرمز" از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه میزان درآمد حاصل شده خود را مبلغی بالغ بر ۶۶.۴۱۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

رشد ۸ درصدی فروش محصولات

میزان درآمد شناسایی شده شرکت فولاد هرمزگان جنوب

درآمد ارائه شده شرکت فولاد هرمزگان جنوب طی دوره یک ماهه منتهی به آبان ماه، افزایش ۱۶ درصدی را در مقایسه با درآمد بدست آمده در مهرماه داشته، همچنین درآمد این شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته ۱۳۳ درصد افزایش را به همراه داشته و درآمد حاصل شده از ابتدای سال جاری نیز ۷۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.

رشد ۸ درصدی فروش محصولات

نمودار میزان فروش محصولات "هرمز"

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در آبان ماه، میزان فروش محصولات خود را برابر با مقدار ۱۱۹.۷۸۶ تن اعلام کرده که در مقایسه با مهر ماه ۸ درصد افزایش را به همراه داشته است.

رشد ۸ درصدی فروش محصولات

نمودار میزان فروش محصول «اسلب»

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش "هرمز" را محصول «اسلب» با ۱۱۸.۱۴۳ تن به خود اختصاص داده که نسبت به ماه گذشته ۷ درصد رشد را تجربه کرده و نرخ فروش این محصول طی این دوره ۱۰۷.۱۶۰.۰۱۸ ریال به ثبت رسیده است.

رشد ۸ درصدی فروش محصولات

عناوین برگزیده