تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۷۴۹۹۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پای تابلوی معاملات؛

حقوقی‌ها در "خپارس" شعر ورود سرودند

می متالز - امروز شاهد جهش بلند شاخص‌های بازار سهام هستیم که در این میان، نماد‌های خودرویی به خصوص "خپارس" و "ورنا" مورد توجه سهامداران حقوقی و حقیقی قرار گرفته‌اند.
حقوقی‌ها در "خپارس" شعر ورود سرودند

به گزارش می متالز، بازار سرمایه امروز رشد عجیبی داشت و شاخص کل تا به این لحظه بیش از ۶۵۰۰ واحد رشد کرد و کانال ۳۶۳ هزار واحد را نیز فتح کرد.

نکته جالب توجه این است که در حال حاضر بازار بر مدار بنیادی‌ها می‌چرخد و سهم‌های بنیادی و بزرگی، چون فارس، فولاد و فملی اثرگذارترین سهم‌ها بر شاخص کل بودند.

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها «وتجارت» را با نگاهی دیگر خریداری کردند؛ این افراد «وبصادر» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «خپارس» نیز به این دورهمی اضافه شد.

بر اساس این گزارش، با نگاهی به آن‌سوی بازار مشاهده می‌شود که «وساپا» و «خزامیا» نیز از طرف این قشر معامله‌گران، با عرضه مواجه شده‌ و پس از این دو نماد، «ورنا» سومین سهم پرعرضه از سوی حقوقی‌ها لقب گرفت.

از طرف دیگر، «وتجارت» پرعرضه‌ترین سهم بازارسرمایه تا به این لحظه بود و «ذوب» و «وبصادر» نیز در کنار هم ایستادند.

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «وشهر» مشاهده می‌شود و پس از این سهم، «تپکو» و «وساپا» جای گرفته‌اند.

نظرات بینندگان
سعید
-
تاریخ : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
با سلام ..... البته این حباب مثبت از روز ششم دیماه شروع به از بین رفتن میکنه بطوریکه در انتهای کار خودش با کاهش چشمگیر ارزش سهم مواجه میشه و به ارزش خودش در ابتدای آذر ماه 98 خواهد رسید . (منبع معتبر)
عناوین برگزیده