تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۶
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۹۱۶۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها تامین خواهد شد:

افزایش سرمایه ۵۷۷ درصدی "وپارس"

می متالز - اجرایی شدن افزایش سرمایه فوق منوط به صدور مجوز سازمان بورس و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.
افزایش سرمایه ۵۷۷ درصدی "وپارس"

به گزارش می متالز، هیات مدیره بانک پارسیان پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۷۷ درصدی این بانک را از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و به مبلغ ۱۳۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال صادر کرده و به این ترتیب و در صورت اجرایی شدن این افزایش سرمایه، مبلغ ثبت شده سرمایه شرکت با ۵۷۷ درصد افزایش به ۱۶۱ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال خواهد رسید.

مبلغ مازاد شناسایی شده بر اساس گزارش توجیهی افزایش سرمایه شامل ۱۱۴.۶۶۳ میلیارد ریال از محل سرمایه گذاری‌های بلندمدت، ۱۳.۸۶۷ میلیارد ریال از محل سرقفی، ۷.۷۶۸ میلیارد ریال از محل زمین و ۹۹۶ میلیارد ریال از محل ساختمان‌های شرکت است.

بخش مهمی از مازاد تجدید ارزیابی شناسایی شده سرمایه گذاری‌های بلندمدت مربوط به مازاد ارزش سرمایه گذاری پارسیان به ارزش ۵۷.۶۲۴ میلیارد ریال، گروه مالی پارسیان به ارزش ۳۵.۱۰۹ میلیارد ریال و داده پردازی بانک پارسیان به ارزش ۱۲.۲۸۰ میلیارد ریال است.

لازم به ذکر است، اجرایی شدن افزایش سرمایه فوق منوط به صدور مجوز سازمان بورس و همچنین تصویب مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت خواهد بود.

عناوین برگزیده