روابط‌ عمومی صنعتی در ایران و لزوم پیوست فرهنگی-رسانه‌ای در پروژه‌ها
هوش مصنوعی مولد به کمک روابط عمومی می‌آید
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مطرح کرد:

هوش مصنوعی مولد به کمک روابط عمومی می‌آید

روابط عمومی در تراز صنعت؛ روایتگر پیشرفت و تولید ملی
یادداشت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؛

روابط عمومی در تراز صنعت؛ روایتگر پیشرفت و تولید ملی

تیم‌سازی، آموزش و تخصص؛ سه اولویت روابط عمومی
در دیدار صمیمانه مدیرعامل ایمپاسکو با مدیران روابط عمومی مطرح شد؛

تیم‌سازی، آموزش و تخصص؛ سه اولویت روابط عمومی

هنر رسانه، حل مسائل صنایع از طریق انتقال مفاهیم است
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در نشست با مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان تأکید کرد؛

هنر رسانه، حل مسائل صنایع از طریق انتقال مفاهیم است

تاکید احمدنیا رئیس اطلاع‌رسانی شورای اطلاع‌رسانی دولت بر تقویت ساختار روابط‌عمومی‌ها
در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو و در شورای سیاست‌گذاری روابط‌عمومی‌های شرکت‌های صنایع معدنی مطرح شد:

تاکید احمدنیا رئیس اطلاع‌رسانی شورای اطلاع‌رسانی دولت بر تقویت ساختار روابط‌عمومی‌ها

تحول گفتمان رسانه‌ای در صنعت؛ از اطلاع‌رسانی تا مشارکت در حل چالش‌ها
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در دیدار با مسوولین رسانه‌های تخصصی حوزه صنایع معدنی کشور:

تحول گفتمان رسانه‌ای در صنعت؛ از اطلاع‌رسانی تا مشارکت در حل چالش‌ها

رسانه‌ها شریک راهبردی ما در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی هستند
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه مجتمع مطبوعاتی اصفهان:

رسانه‌ها شریک راهبردی ما در اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی هستند

صنعت و رسانه؛ انتظارات و چالش‌ها
یادداشت مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه؛

صنعت و رسانه؛ انتظارات و چالش‌ها

برنامه‌های مدیریت روابط عمومی ایمیدرو برای سال ۱۴۰۴
در نشست صمیمانه مدیر روابط عمومی ایمیدرو با خبرنگاران مطرح شد؛

برنامه‌های مدیریت روابط عمومی ایمیدرو برای سال ۱۴۰۴

۴