تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۷
بازدید: ۳۸۷
کد خبر: ۱۲۹۲۰۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
موسوی:

حسابرسی از هپکو در جریان است

می متالز - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: حسابرسی از هپکو زمان بر است و نیاز به تحقیقات و بررسی‌های جامعی دارد. فرآیند آن در جریان است و قطعا انجام می‌شود.
حسابرسی از هپکو در جریان است

به گزارش می متالز، یکی از خواسته‌های اصلی کارگران هپکو در اعتراضات اخیر آنان، مساله حسابرسی از این شرکت بوده است. کارگران این موضوع را بار‌ها در جلسات مختلف با مسئولان کشوری و استانی و حتی در حضور حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه مطرح کرده اند.

حدود یک ماه قبل هم در جلسه‌ای با حضور دادستان کل کشور، جمعی از کارگران هپکو، نمایندگان اراک در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی مرکزی حضور داشتند و موضوع حسابرسی از این شرکت دوباره مطرح شد. پس از آن بود که با دستور منتظری، قرار شد تا این پرونده در دادگستری استان مرکزی به جریان بیفتد.

حالا حجت الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری این استان به رسانه‌ها اعلام کرده است که فرآیند حسابرسی از هپکو در جریان است.

به گفته موسوی هنوز نتیجه حسابرسی از هپکو و نظرات کارشناسان به دادستانی اراک اعلام نشده است. او بیان کرده است که حسابرسی از هپکو زمان بر بوده و نیاز به تحقیقات و بررسی‌های جامعی دارد، اما قطعا این فرایند انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری مرکزی اعلام کرده است که درباره شرکت هپکو هر اقدامی که لازم باشد از سوی دستگاه قضایی استان انجام می‌شود.

عناوین برگزیده