تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۵
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۱۳۹۵۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو:

ورود فیرمکو به حوزه‌های جدید، موفقیت آمیز بوده است

می متالز - مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی کشور و رکودی که با آن مواجه هستیم، فیرمکو تا الان توانسته است مطابق بودجه مصوب، عمل کند.
ورود فیرمکو به حوزه‌های جدید، موفقیت آمیز بوده است

به گزارش می متالز، دکتر مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) با اشاره به وضعیت عملکرد شش ماهه این شرکت گفت: فیرمکو در شش ماهه نخست سال مطابق بودجه پیش رفت و حداقل انحراف را داشتیم. علی‌رغم مشکلات اقتصادی کشور و رکودی که با آن مواجه هستیم، فیرمکو تا الان توانسته است مطابق بودجه مصوب، عمل کند.

رضایی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای برج پنج هم موفق شدیم یک پروژه دیگر هم بر پروژه‌های فیرمکو بیفزاییم. این پروژه شامل پیش‌ راه‌اندازی، راه‌اندازی و تعمیر و نگهداری پتروشیمی سبلان که در عسلویه است که کارش را آغاز کردیم. این مجموعه هنوز به بهره‌برداری نرسیده است و ما در بهره‌برداری آن نیز نقش خواهیم داشت. سایر پروژه‌ها نیز حفظ شده است و در حال انجام آن هستیم.

رضایی با اشاره به ورود فیرمکو به حوزه‌های جدید، اظهار داشت: در حوزه کاغذسازی در پروژه راه اندازی کارخانه کاغذسازی بیستون  در کرمانشاه حضور داریم. تا الان این پروژه نزدیک به 20 پیشرفت داشته و در حال نصب قطعات هستیم. امیدواریم تا پایان سال بتوانیم نصب آن را تمام کنیم. همچنین در مجموعه شستا با تدابیر جناب آقای دکتر رضوانی‌فر بنا بر این است که اقدامات در حوزه تاسیس دامداری و گاوداری صورت بگیرد. خوشبختانه هم افزایی خوبی صورت گرفته است و امیدواریم مشارکت در ساخت این دامداری‌ها نیز حوزه جدید فعالیت فیرمکو باشد. در مجموع ورود فیرمکو به حوزه‌های جدید، موفقیت آمیز بوده است.

عناوین برگزیده