تاریخ: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۳۹۵۷۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر کارخانه سیمان مازندران:

پرداخت ماده ۱۰۰ کارخانه سیمان مازندران با تعامل رئیس شورا و شهردار جدید نکا حل شد

می متالز - مدیر کارخانه سیمان نکا توافق با شهرداری و شورای این شهر بابت پرداخت جرائم مربوط به ساخت بنا در این واحد تولیدی را حاصل تعامل هیئت رئیسه جدید شورا و شهردار جدید این شهر برشمرد که سبب حل مشکل چندساله در این زمینه شده است.
پرداخت ماده ۱۰۰ کارخانه سیمان مازندران با تعامل رئیس شورا و شهردار جدید نکا حل شد

به گزارش می متالز، علی پورنظری  با اشاره حل موضوع مربوط به پرداختی کارخانه سیمان مازندران، اظهار کرد: جرائم مربوط به کمیسیون ماده ۱۰۰ شرکت سیمان مازندران مدت‌هاست که مطرح بوده اما توافقی نسبت به آن میان شرکت سیمان و شهرداری نکا صورت نمی‌گرفت.

وی افزود: طبق تغییر و تحولاتی که رخ داد و آقای داد به عنوان رئیس شورای شهر و مهندس خلیلی به عنوان شهردار جدید معرفی شدند به جای کارشناسی‌های طاقت‌فرسا و اعتراضات متعدد یک مسیر تعاملی از سوی شورا و شهرداری درپیش گرفته شد تا بتوان سرانجام با تعامل مشکل را حل کرد.

مدیر کارخانه سیمان مازندران با بیان تشکیل جلسات مثبت در دوره جدید با دکتر داد و مهندس خلیلی و دستیابی به توافقات لازم، خاطرنشان کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ از سه عضو نماینده استانداری، نماینده دستگاه قضایی و نماینده شورای شهر تشکیل می‌شود که در چند روز اخیر توافق نهایی صورت جلسه شد و درمورد نحوه پرداخت نیز توافقاتی به عمل آمد.

این مسوول اضافه کرد: حدود دو هفته قبل نشست مدیرعامل شرکت سیمان مازندران با اعضای شورای شهر انجام شد و توافق در این زمینه چهارشنبه گذشته در کمیسیون ماده ۱۰۰ صورت پذیرفته و نهایی شده است.

وی گفت: در کمیسیون ماده ۱۰۰ اگر بخواهیم براساس مُرّ قانون پیش برویم معمولا مدت زمان طولانی شده و توافق صورت نمی‌پذیرد اما در این برهه با تعامل ایجاد شده و در نظر گرفتن شرایط طرفین توافق انجام شده است.

پورنظری تصریح کرد: قبلا این تعامل وجود نداشت و آنچه در این زمینه مهم است اینکه با تعامل این مشکل حل شد درحالیکه اگر این تعامل وجود نداشت مشکل حل نمی‌شد حتی شاید دو سال زمان می‌برد تا حل شود اما چون پرونده باز بود با تعامل حل و فصل شد.

عناوین برگزیده