تاریخ: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۱۳۹۶۱۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیر کارخانه سیمان دشتستان خبر داد:

شرکت صنایع سیمان دشتستان توقفی در تحویل سیمان ندارد

می متالز - مدیر شرکت صنایع سیمان دشتستان در مورد وضعیت تولید سیمان گفت: این شرکت با وجود تعمیرات اساسی سالانه خود، توقفی در تحویل سیمان نداشته است.
شرکت صنایع سیمان دشتستان توقفی در تحویل سیمان ندارد

به گزارش می متالز، مسعود حبیبیانی در مورد وضعیت تولید سیمان شرکت اظهار کرد: شرکت صنایع سیمان دشتستان تامین کننده بخشی از سیمان مورد نیاز استان و منطقه است ولی باتوجه به اینکه تولید و فروش جزو اولویت های این شرکت است، سعی بر آن شد تعمیرات خود را که ۵ ماه به خاطر نیاز سیمان در استان به تعویق انداخته، ولی در صورتی که این تعمیرات انجام نمی‌شد قطعاً توقف طولانی تر در مدت زمان نامعلومی بوجود می آمد.


وی بیان داشت: این شرکت با توجه به اینکه امکان تداوم تولید را نداشته، از ۲۶ مهرماه سال جاری تعمیرات اساسی سالانه خود را با تدارکات کافی و زمانبندی لازم از (۲۵ روز به ۱۸ روز کاهش) شروع کرده است.

حبیبیانی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۳۵۰ نفر در تمام دپارتمان‌های خط تولید مشغول به کار تعمیرات هستند و تا به امروز ۶۰ درصد تعمیرات انجام شده و با توجه به اینکه تجهیزات کارخانه بسیار سنگین و تعمیرات عمده ای دارند، سعی شده با ۶۰ تا ۷۰ درصد بیش از تعمیرات معمول، از منابع و نفرات بیشتر جهت کاهش زمان تعمیرات استفاده شود.


مدیر شرکت سیمان دشتستان گفت: تحویل سیمان در زمان توقف تولید (تعمیرات) حدود ۱۴ هزار تن سیمان ذخیره شده است که به صورت روزانه در حال تحویل به بازار می باشد و خوشبختانه تاکنون توقفی در تحویل سیمان نداشته و با توجه به نیازی که الان بازار پیدا کرده، بیش از این تحویل سیمان برای کارخانه مقدور نیست.

وی با بیان اینکه گرچه به این دلیل با کاهش عرضه مواجه بوده ایم، اما سعی ما بر این است که هرچه سریعتر زمان تعمیرات را به پایان رسانده و حجم تحویل سیمان را به حد معمول آن که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تن در روز است برسانیم.

عناوین برگزیده