تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۱۳۹۶۶۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
استاندار استان مرکزی:

آلومینیوم اراک با بازیکنان مورد نظر قرارداد بست/ انتخاب مدیرعامل چند روز آینده

می متالز - آقازاده از انتخاب مدیر عامل باشگاه آلومینیوم ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: سرمربی باشگاه، آرایش تیم را طراحی کرده و قراردادها با بازیکنانی که مدنظر او بوده منعقد شده است.
آلومینیوم اراک با بازیکنان مورد نظر قرارداد بست/ انتخاب مدیرعامل چند روز آینده

به گزارش می متالز، دکتر سید علی آقازاده، استاندار استان مرکزی در ارتباط تلفنی با برنامه "ورزش بدون ویرایش" با بیان این که بودجه اختصاص یافته برای بازرسی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های مختلف وزارت ورزش اندک است، گفت: از آنجایی که نظارت اهمیت ویژه‌ای دارد، بودجه تخصیص یافته نیازمند بازبینی است.

وی، نقش مدیر دستگاه اجرایی را تاثیرگذارتر از نهادهای نظارتی و بازرسی دانست و عنوان کرد: مدیر با در نظر گرفتن ضوابط قانونی، مسوولیت نظارت بر هر نوع انحراف از عملکرد را بر عهده دارد.

آقازاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا قراردادهای منعقد شده در فدراسیون‌ها در وزارت ورزش بررسی می‌شوند، اظهار کرد: فدراسیون‌های ما استقلال مالی، اقتصادی و حقوقی دارند و از اختیارات ویژه قانونی برخوردارند. بر اساس قانون، وزیر ورزش نمی‌تواند در انتخاب ریاست فدراسیون دخالتی داشته باشد.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش ادامه داد: وزارت ورزش بخشی از بودجه خود را به فدراسیون‌ها اختصاص می‌دهد اما رئیس فدراسیون درآمد و مخارج را خودش مدیریت می‌کند و در هیچ دوره‌ای ریاست فدراسیون‌ها برای انعقاد قرارداد با مربیان و بازیکنان افراد وزارتخانه را دخیل نکرده‌اند.

وی افزود: به صورت قانونی رئیس فدراسیون درباره مسائل مشخص مکلف و موظف است و مسوولیت آنها درباره عملکردشان انکارناپذیر است، حتی اگر رئیسی تحت فشار کار خلاف قانون انجام داده باشد بازهم در برابر تصمیم و عملکرد خود مسوول است.

استاندار استان مرکزی با تاکید بر وجود دلالی در ورزش کشور به ویژه فوتبال، اظهار کرد: دلالی در خارج از وزارت ورزش و در فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها رخ می‌دهد.

آقازاده در بخش دیگری از مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو به موفقیت‌های تیم فوتبال آلومینیوم اراک اشاره کرد و گفت: تلاش‌های 18 ساله به ثمر نشست و سرانجام با همت مدیران شرکت ایرالکو، مجمع عمومی، هواداران، مدیران و سهامداران باشگاه و اداره ورزش و جوانان، تیم منتخب استان مرکزی به مسابقات لیگ برتر راه یافت.

وی نسبت به روند رو به رشد باشگاه آلومینیوم اراک ابراز خرسندی کرد و گفت: مشکلاتی که سه ماه پیش، هنگام ورود این تیم به لیگ برتر وجود داشت در حال کاهش است چرا که هماهنگی‌ها افزایش یافته است.

به گفته این مقام مسوول در استان مرکزی، هیئت مدیره باشگاه کامل شده است و ظرف دو سه روز آینده مدیر عامل نیز انتخاب خواهد شد. هچنین رسول خطیبی، سرمربی باشگاه، آرایش تیم را طراحی کرده و قراردادها با بازیکنانی که مدنظر او بوده منعقد شده است.

عناوین برگزیده