تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۳۹۸۸۰

۱۰۸میلیارد تومان اعتبار جاده سنندج - مریوان تخصیص بافت

می متالز - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان از ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته طرح جاده جدید سنندج - مریوان در اختیار دستگاه‌های اجرایی متولی طرح در استان قرار گرفته است.
۱۰۸میلیارد تومان اعتبار جاده سنندج - مریوان تخصیص بافت

به گزارش می متالز، شهرام ملکی روز جمعه در بازدید از طرح سنندج - مریوان اظهار داشت: با توجه به اهمیت اتمام جاده جدید سنندج - مریوان پیگیری مستمر این طرح از سوی مسؤولان در دستور کار قرار گرفته و در بازدیدهای هفتگی سعی می‌شود آنچه که به عنوان موانع اجرای محسوب می‌شود را برای رفع مشکلات مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی اضافه کرد: در نتیجه آخرین پیگیری و بازدیدها معارضین طرح حداث جاده‌ جدید سنندج - مریوان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی استان مرتفع شده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: همچنین دستگاه‌هایی مانند آب منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، شرکت توزیع برق نیز در رفع موانع این پروژه با دستگاه‌های متولی احداث جاده جدید سنندج مریوان همکاری و همراهی لازم را دارند.

وی یادآور شد: هم اکنون از لحاظ منابع اعتباری پروژه حمایت‌های ویژه ای را از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و دولت دریافت کرده و تا کنون از طریق سازمان برنامه بودجه و دفتر رهبری حدود ۱۴۷ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص داده شده است.

ملکی گفت: از این میزان ۱۰۸ میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفته تا به حساب پیمانکاران برای پیوستگی ادامه طرح هزینه شود.

وی اظهار داشت: در نتیجه این پیگیری‌ها اکنون پیمانکاران مشغول انجام عملیات راهسازی هستند و علاوه بر آن با توافق انجام شده با بخش خصوصی هفت گارگاه تولید شن و ماسه شهرستان مریوان به صورت تمام وقت در اختیار این طرح قرار گرفته و با تجهیز چند کارخانه آسفالت بخشی از طرح در حال آسفالت ریزی است.

ملکی یادآور شد: انتظار می‌رود با روند فعلی اجرای طرح، جاده جدید سنندج مریوان در موعد مقرر (پایان سال مالی ۱۳۹۹) به بهره برداری برسد.

 

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده