تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۵
بازدید: ۹۸
کد خبر: ۱۶۱۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر:

سیگنالی از سراب جدید به تب زده ها

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به ژلوفن بی خاصیت ملاصدرا و التماس دعای سهامداران و تب زدگانی که دنبال نسخه جادویی می گردند و...
سیگنالی از سراب جدید به تب زده ها

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، اثر ژلوفنی که شورای عالی برای بازار تجویز کرد امروز کلا پریده بود و دوباره سهامداران ماندند و همان آش پر روغن! البته دوستان یک دانه آستامینوفن هم در مشت شان دارند که اسفندماه به خورد بازار خواهند داد. ارائه پیش بینی های سود! البته بعضی دوستان مالیچی در شرکت های کوچک هم گفته اند هنوز هیچی نشده، برخی سهامداران با ما تماس می گیرند و التماس دعا دارند که سود بالاتری اعلام کنید که قیمت سهم کمی رشد کند! امیدواریم فقط در حد التماس دعا بماند و کار به جای دیگری نکشد که دیگر رمق نداریم.

 

شهناز زده ها در راه سراب بیت کوین 

بعضی دوستان تازه وارد مرتبا شکوه دارند که ما ضرر کردیم و مقصر همان هایی هستند که دعوت مان کردند؛ ولی موقع خرید و فروش فقط چشم شان به شهناز است و به دنبال سیگنال سلاطین می گردند. وقتی هم بگوئیم حداقل غیر مستقیم سرمایه گذاری کنید، فوری ابرو گره می کنند و در صف فروش بر سر و کله می زنند که هر طور شده بفروشند و دو زار بیت کوین بخرند و یک شبه، زیان شان را جبران کنند! کاش درس عبرت بگیرند و در کنار مقصر قلمداد کردن پاستور و باب همایون و میرداماد و... (که قطعا بی تقصیر نیستند) کمی هم به اشتباهات استراتژیک خودشان فکر می کردند. در شرایطی که تکان می خوریم، گوش مان را می برند، چطور می توانند مطمئن باشند تتمه پول شان هم در وادی ارزهای دیجیتال به آتش کشیده نخواهد شد؟

 

وِرد جدید سیاسیون

تا چند سال قبل، بعضی آقایون برای جلب نظر مردم در مناظره های خود از گشت و جداسازی پیاده رو و... می گفتند. خداروشکر بازار سرمایه آنقدر برای مردم جذاب شده که حالا وسط کرکری خواندن هایشان برای هم، از بازار سرمایه هم می گویند. خدا کند این بازار بیش از این درگیر سیاسی بازی ها نشود.

 

بدهی سر به فلک کشیده بانک بورسی

بانک بورسی پلاک ۱۸۷ خیابان مطهری، یک شاهکار خلق کرده! بدهی های این بانک به سایر بانک ها و موسسات مالی، میرداماد و صندوق توسعه ملی سر به فلک کشیدهَ! حالا چرا، مشخص نیست.

 

خدا قوت ایثارگر

و اما در پایان یک خدا قوت به حقوقی نیکوکار بانک بزرگ بازار که در ایثارگری نظیر ندارد و یک تنه، یک سوم صف فروش را از آن خود کرده! با همین فرمان اگر بفروشی، راحت سهم را ارزان می کنی و صد البته که در روزهای آینده شاید هم ماه های آینده، می توانی از دل همین بازار مکاره ای که راه انداخته ای، مُفت خری کنی... آنها که فکر می کنند حقوقی همیشه فروشنده است، تجربه کافی ندارند و نمی دانند در راه رضای خدا لازم باشد چه خریدهایی هم می کنند.

عناوین برگزیده