تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۱۶۱۴۵۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بنیاد مستضعفان ۱۷۰ میلیارد ریال سیمان به سیل زدگان خراسان شمالی اهدا کرد

می متالز - مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی گفت: این بنیاد برای سرعت دادن به کار بازسازی مناطق سیل زده و خسارت دیده از بارندگی های بهار سال گذشته، ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین سیمان اختصاص داده است.
بنیاد مستضعفان ۱۷۰ میلیارد ریال سیمان به سیل زدگان خراسان شمالی اهدا کرد

به گزارش می متالز، «علی بخشی» اظهارکرد: خراسان شمالی، استان محروم است و توسعه آن نیاز به توجه دارد و در این زمینه بنیاد مستضعفان در سیل های اخیر اقدامات قابل توجهی برای محرومیت زدایی انجام داده است.

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی افزود: بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، در سیل سال ۹۸ تعداد ۶ هزار و ۴۵۰ واحد شهری و روستایی نیاز به بازسازی پیدا کرد و در این زمینه بیش از یک میلیون پاک سیمان در روستاها توزیع شد.

وی گفت: ساخت مرکز سلامت شبانه روزی در باغلق یکی از اقداماتی است که برای توسعه خدمات بهداشتی اجرا شد.

بخشی خاطرنشان کرد: اهدای 21 میلیار ریال اعتبار در قالب تفاهم نامه برای ساخت زمین چمن مصنوعی و اهدای 15 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش از جمله اقدامات این بنیاد در این استان است.

وی، پرداخت وام به دانشجویان به میزان پنج میلیارد ریال، توزیع سبد کالا میان مادران باردار و شیرده به ارزش 340 میلیار ریال و کمک بلاعوض به دستگاه های حمایتی به میزان 150 میلیار ریال را از دیگر اقدامات انجام شده توسط بنیاد مستضعفان در این استان عنوان کرد.

وی گفت: بنیاد مستضعفان برای رونق اقتصاد و اشتغالزایی 310 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در این استان اختصاص داده است.

بخشی بیان کرد: بنیاد مستضعفان تامین 93 میلیارد ریال اعتبار را برای ساخت مسکن محرومان این استان بر عهده گرفته است.

مدیر اموال و املاک بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قرار است به همت دستگاه های مختلف، مسکن محرومان برای روستاییان استان ساخته شود.
 

عناوین برگزیده