تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۱۱
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۱۶۱۸۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشکلات بخش تولید کشور از طریق اتاق‌های بازرگانی استانها پیگیری می‌شود

می متالز - معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: مشکلات بخش خصوصی و تولیدکنندگان کشور از طریق اتاق‌های بازرگانی استان‌ها پیگیری و برای رفع آنها با همکاری دولت اقدام می‌شود.
مشکلات بخش تولید کشور از طریق اتاق‌های بازرگانی استانها پیگیری می‌شود

مشکلات بخش تولید کشور از طریق اتاق‌های بازرگانی استانها پیگیری می‌شود

به گزار می متالز، مظفر علیخانی روز چهارشنبه تاکید کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از طریق اتاق‌های استان‌ها، اتاق‌های مشترک و تشکل‌های اقتصادی نسبت به آسیب‌شناسی مشکلات بخش خصوصی و جمع‌آوری و ارائه نظرات علمی و عملی برای ارتقای این حوزه اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اهتمام مسوولان ملی برای حمایت از بخش تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان افزود: مسوولان دولتی در نشست‌های تخصصی با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، پیشنهادهای علمی و عملی این اتاق را دریافت و نمایندگان قوای سه‌گانه به‌منظور رفع آن همکاری و تسهیل‌گری می‌کنند.

علیخانی تصریح کرد: ۱۹ کمیسیون تخصصی زیرمجموعه این اتاق در سطح ملی به وضعیت بخش خصوصی رسیدگی می‌کند که این کمیسیون‌ها بیشتر در حوزه تولید کالا، خدمات، صادرات، اقتصاد کلان و مدیریت واردات فعالیت دارد.

وی یادآور شد: پس از جمع‌آوری اطلاعات، نسبت به بررسی آن در معاونت‌ها و مدیریت‌های تخصصی، کمیسیون‌ها، اتاق‌های فکر، مشاوره و کارشناسی و همچنین در مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران اقدام و نتیجه در قالب طرح‌ها و لایحه‌های عملیاتی ارایه خواهد شد.

معاون امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از واحدهای تولیدی صنعتی چهارمحال و بختیاری مانند کارخانه‌های نساجی و موکت در بروجن و تولید لوازم‌خانگی و مخزن‌های گاز در شهرک صنعتی شهرکرد دیدن کرد.

عناوین برگزیده