تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۰۵
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۱۶۱۹۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
ظهر امروز صورت گرفت

تجمع اعتراضی کارگران هپکو مقابل خروجی این شرکت/ کارگران روی بازگشت به خانه را ندارند

می متالز - نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو با اشاره به تجمع اعتراضی ظهر امروز کارگران گفت: اگر مسئولان تا فردا به وعده‌های خود عمل نکنند، مسوولیت بروز مشکلات احتمالی بعدی، به عهده خودشان است.
تجمع اعتراضی کارگران هپکو مقابل خروجی این شرکت/ کارگران روی بازگشت به خانه را ندارند

به گزارش می متالز، کارگران هپکو ظهر امروز و پس از ساعت کاری مقابل خروجی این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

ابوالفضل رنجبر، نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو، اظهار کرد: کارکنان هپکو همچنان منتظر تحقق وعده‌هایی هستند که مسوولان در ۱۹ بهمن برای تهاتر بدهی‌ها و پرداخت حقوق به ما دادند.

رنجبر با بیان اینکه تاکنون تلاش کردیم اعتصابات صنفی کارگران را مدیریت کنیم، تأکید کرد: کارگران در این تجمع اعلام کردند که این آخرین هشدار آنان به مسوولان است و اگر تا فردا حقوق آنان پرداخت نشود، فکر نمی‌کنم دیگر کسی بین آنان باقی مانده باشد که روی بازگشت به خانه را داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو ادامه داد: در صورت بروز هرگونه اجتماع اعتراضی کارگران، مسبب آن مسوولانی دولتی یا تأمین اجتماعی هستند که به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

وی خاطرنشان کرد: کارگران هپکو امروز به احترام قول‌هایی که مسوولان داده اند، به کار خود ادامه دادند و دست از کار نکشیدند، اما عدم پرداخت حقوق آنان، باعث بروز مشکلاتی خواهد شد که قابل پیش بینی است.


گفتنی است، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفته است که تهاتر بدهی‌های هپکو در انتظار امضای جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور است.

عناوین برگزیده