تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۶۲۰۶۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

افتخارآفرینی شرکت فولاد مبارکه در همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (100-IMI)

می متالز - در بیست‌و‌سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر اقتصاد ایران، شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان به‌عنوان شرکت پیشرو انتخاب و موفق به دریافت چهار رتبه در میان یک‌صد شرکت برتر ایران شد.
افتخارآفرینی شرکت فولاد مبارکه در همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (100-IMI)

به گزارش می متالز، رئیس هیات مدیره شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان، پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر این همایش، با بیان اینکه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، پیشران توسعۀ اقتصادی کشور به شمار می‌آیند، فولاد گفت: هرساله در قالب طرح 100- IMI شرکت‌های برتر در اقتصاد کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در یک مسابقۀ عمومی، شرکت‌ها توانمندی‌های خود را مورد محک قرار می‌دهند.

غلامحسن تقی نتاج که به نمایندگی از مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در این همایش ملی حضور داشت، با بیان این مطلب افزود: در این مسابقۀ تولیدی و اقتصادی که در سطح ملی برگزار می‌شود، تمامی شرکت‌ها علاقه‌مندند رتبه‌های برتر را کسب کنند. شرکت فولاد مبارکه نیز به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ اقتصادی کشور در تلاش است هرساله رتبه‌های بهتری احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده در رتبه‌های نخست رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر قرار گیرد.

به گفتۀ نتاج، با توجه به تلاش مدیریت و کارکنان در مجموعۀ فولاد مبارکه، این دستاوردها هرساله با رشد قابل‌توجهی تکرار می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیرۀ فولاد مبارکه افزود: امسال نیز  فولاد مبارکه   با اعلام  مرجع مستقل توانسته است به‌عنوان شرکت «پیشرو » به رتبۀ اول از نظر شاخص فروش در گروه فلزات اساسی، رتبۀ دوم از نظر شاخص ارزش افزوده، رتبۀ دوم از لحاظ بیشترین سودآوری و رتبۀ چهارم از نظر شاخص فروش دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: فولاد مبارکه در سایر شاخص‌های انتخاب شرکت‌های برتر نیز در تلاش است رتبه‌های بهتری را کسب کند.

رئیس هیئت‌مدیرۀ شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فروش داخلی فولاد مبارکه در سال ۹۸ به میزان ۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تن و صادرات آن به مقدار یک میلیون و ۴۵۰ هزار تن بوده است.

به گفته وی، فروش داخلی فولاد مبارکه در ۱۰ ماهۀ امسال به میزان ۵ میلیون و ۴۶۱ هزار تن بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۵ میلیون و ۱۷۸ هزار تن) ۵ درصد رشد داشته است.

نتاج افزود: البته فولاد مبارکه با رویکرد تأمین حداکثری بازار داخل، صادرات خود را ۲۲ درصد کاهش داده تا مصرف‌کنندگان داخلی محصولات شرکت با مشکل مواجه نشوند.

عناوین برگزیده