تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۲۵۱
کد خبر: ۲۰۱۳۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جذب منابع، رعایت اصل شفافیت و بهبود کفایت سرمایه

‌می‌متالز - عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن اظهار داشت: نظام برنامه ریزی و استراتژی بانک صنعت و معدن برای سال آتی بر افزایش جذب منابع، شفافیت‌تر شدن صورت‌های مالی و بهبود کفایت سرمایه تأکید دارد.

به گزارش می‌متالز، وی در همایش سراسری مدیران این بانک اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین سیاست‌های اعتباری بانک موضوع بانکداری دیجیتال و محصولات دیجیتالی است که حرکت به سمت تحقق آن در فضای رقابتی امروز یک ضرورت است.

وی افزود: در برنامه راهبردی پنج ساله بانک که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۴ تدوین شده است به موضوعات مهمی همچون تحول دیجیتال، تأمین منابع از مسیر‌های جدید مانند سهامداری شرکت‌های تأمین سرمایه و بانکداری شرکتی توجه ویژه‌ای شده است.

دکتر خورسندیان عنوان داشت: با رونمایی از محصولات و خدمات نوین این بانک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال جاری، تجربه دیجیتال مشتریان در زمینه خدمات بانکی افزایش یافته و درصدد هستیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم و نیازسنجی مناسب و معرفی و ارائه محصولات و خدمات بیشتر در راستای تحقق کامل بانکداری دیجیتال گام برداریم.

وی همچنین از اهمیت توجه به اعتباردهی خرد سخن گفت و عنوان داشت: افزون بر ارائه تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی برای افزایش تولید و میزان اشتغال از طریق اعتباردهی خرد به مشتریان شرکت‌ها و تحریک بخش تقاضا می‌توان از شرکت‌های تولیدی حمایت کرد تا میزان فروش و سودآوری خود را افزایش دهند.

عضو هیأت مدیره این بانک گفت: در چارت سازمانی بانک تمامی نیاز‌های شعب و ستاد بانک در نظر گرفته شده و این چارت به صورت رسمی در سامانه امور اداری و استخدامی ثبت می‌شود.

وی همچنین بر لزوم رعایت اصل شفافیت تأکید کرد و افزود: از همه همکاران درخواست می‌کنم در زمینه بودجه و صرف هزینه از سرفصل‌های مربوطه و بهبود وضعیت تراز سود و زیان بانک انضباط و دقت فراوانی داشته باشند.

منبع : شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده