تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۹۸۵
کد خبر: ۲۰۱۶۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۱۲/۲۰

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، تولید محور خودرو و سیمان داراب در بورس و معامله‌گران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و بیمه سامان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳ هزار و ۳۶۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۶ هزار و ۷۸۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴ میلیارد و ۳۹۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۵ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان در ۵۲۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لبنیات پاک، تولید محور خودرو و سیمان داراب بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک پارسیان، بیمه پارسیان و گروه صنعتی سپاهان بیشترین افت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۹۵۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۹ هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان در ۱۷۶ هزار نوبت، آیفکس ۳۷ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۸۱ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و بیمه سامان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و پتروشیمی تندگویان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده