تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۲۵۵
کد خبر: ۲۰۱۸۲۱
سرویس خبر : اجتماعی
محرم نویدکیا:

باید برابر مس خیلی باهوش باشیم

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: تیم مس رفسنجان ساختار تاکتیکی خود را از دقیقه اول تا ۹۰ به نحو احسن انجام می‌دهند و سعی می‌کنند تا فضا‌ها را به خوبی پوشش دهند بنابراین باید مقابل این تیم خیلی باهوش باشیم و موقعیت‌سازی کنیم.

به گزارش می‌متالز، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم فوتبال مس رفسنجان در جام حذفی اظهار کرد: یکی از با ثبات‌ترین تیم‌ها در نیم فصل اول تا هفته هفدهم، تیم مس رفسنجان است. این تیم می‌داند که از لیگ دسته یک وارد لیگ‌برتر شده و توانسته با ثبات خیلی خوبی رو به جلو حرکت کند و همین دلایل کار ما رو سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در بازی نیم فصل اول لیگ‌برتر که برابر این تیم در رفسنجان داشتیم، گفتم این تیم ساختار تاکتیکی خود را از دقیقه اول تا ۹۰ به نحو احسن انجام می‌دهند و سعی می‌کنند تا فضا‌ها را به خوبی پوشش دهند بنابراین اگر گلی دریافت کنند یا گلی به ثمر برسانند ساختار تیمی آن‌ها به هم نخواهد ریخت که حسن بسیار بزرگی برای این تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ثبات و حرکت رو به جلو این تیم نشان می‌دهد که ما فردا بازی سنگینی برابر این تیم خواهیم داشت؛ بنابراین همه ما، کادرفنی و بازیکنان باید با آمادگی صد در صد پا به میدان بگذاریم. اینکه ما تیم مس رفسنجان را در خانه شکست دادیم دلیلی برای پیروزی در بازی فردا نیست. باید خیلی باهوش باشیم و موقعیت‌سازی کنیم.

وی درباره ادامه ممنوعیت حضور هواداران در مسابقات گفت: امیدوارم روزی برسد که هواداران را مجددا در استادیوم ببینم. برای من حضور هواداران در استادیوم ایده‌آل بود تا در اولین تجربه مربیگری‌ام با انرژی مثبت‌شان به من کمک کنند. امیدوارم بازهم از منازل خود انرژی مثبت به ما بدهند تا بتوانیم بازی‌هایمان را یکی پس از دیگری با شرایط بهتری به پایان رسانده و رو به جلو حرکت کنیم.

نویدکیا در خصوص محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار فردا اظهار کرد: مصدومان تیم برای بازی فردا آماده‌اند، اما برای اینکه از لحاظ بدنی کمی به شرایط ایده‌آل خود برسند؛ شایان مصلح و رسول نویدکیا را در لیست قرار ندادیم. روح‌الله باقری نیز کمی مشکل داشت که ترجیح دادیم او نیز فعلا با بدن‌ساز تیم کار کند تا شرایط ایده‌آل خود را به دست آورد.

وی در خصوص حضور علیرضا صادقی بازیکن جوان این تیم در بازی برابر آلومینیوم عنوان کرد: او یکی از بازیکنان خوبی ما است. دوست ندارم اگر بازیکن جوانی را به تیم بزرگسالان آوردم تنها اسم او در لیست باشد. بلکه علاقه دارم کم کم به آن‌ها بازی دهم تا شرایط بازی در لیگ برتر و تیم‌های بزرگ را تجربه کنند تا برای آینده خود، تیم و خانواده‌شان مفید باشند. او بازیکن خوبی است و نیاز به اعتماد به نفس دارد. همیشه سعی می‌کنم زمانی که شرایط تیم خوب است به آن‌ها بازی دهم تا به تیم بهتر کمک کنند. برای مثال یاسین سلمانی در دو هفته اول چند دقیقه در ترکیب قرار گرفت، اما اکنون جزء نفرات اصلی است و به تیم خیلی خوب کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان درباره نحوه حضور سپاهان در مسابقات جام‌حذفی گفت: صد در صد علاقه داریم که با تمام توان خود در مسابقات جام‌حذفی قرار بگیریم. اگر بخواهیم منصفانه و منطقی بررسی کنیم یک تیم در لیگ‌برتر با ۳۰ بازی قهرمان می‌شود، اما در جام‌حذفی این مسیر را با ۵ بازی می‌تواند طی کند؛ بنابراین این موقعیت نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌ها شانس بزرگی است که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده