تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۷
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۰۱۸۲۳
سرویس خبر : اجتماعی
با امضاء تفاهم نامه هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان و با باشگاه سپاهان صورت گرفت؛

حمایت از ورزش قهرمانانی در باشگاه سپاهان

‌می‌متالز - رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان می‌گوید: پشتیبانی از ورزش قهرمانی یکی از ماموریت‌های مهم ما در هیات پزشکی ورزشی استان است. اصفهان از باشگاه‌های مطرح کشوری و جهانی مانند سپاهان، ذوب‌آهن، گیتی پسند، نامی‌نو، ریف و... برخوردار است که در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای موفق هستند.

به گزارش می‌متالز، احمد باقری مقدم در خصوص تفاهم نامه این هیات با باشگاه سپاهان، اظهار کرد: پشتیبانی از ورزش قهرمانی یکی از ماموریت‌های مهم ما در هیات پزشکی ورزشی استان است. اصفهان از باشگاه‌های مطرح کشوری و حرفه‌ای مانند سپاهان، ذوب‌آهن، گیتی پسند، نامی‌نو، ریف و... برخوردار است که در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای موفق هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مباحث گفته شده، پیشنهاد همکاری با باشگاه‌های استان را در مباحث ایمنی، پیشگیری و درمان آسیب‌های ورزشی، مباحث آموزشی و معاینات پیش فصل را اعلام کردیم که با موافقت باشگاه سپاهان این تفاهم نامه منعقد شد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان درباره مفاد تفاهم نامه منعقد شده عنوان کرد: تفاهم نامه‌ای که میان طرفین منعقد شده است شامل تمامی موارد پزشکی، بهداشتی و حوزه آموزشی، بهداشتی، درمانی، پژوهشی و معاینات پیش فصل است که در این تفاهم‌نامه مقرر شد موارد ذکر شده از سوی طرفین پیگیری شود و هیات در این راستا امکانات خود را برای بحث سلامت و ارتقای سطح علمی نیرو‌ها در اختیار باشگاه سپاهان قرار دهد.

باقری مقدم خاطرنشان کرد: در ادامه انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها باشگاه ذوب آهن نیز علاقه‌مندی و درخواست خود را اعلام کرده است که به زودی و در ادامه انعقاد تفاهم‌نامه با دیگر باشگاه‌‎های حرفه‌ای استان اصفهان، تفاهم‌نامه‌ای نیز با این باشگاه امضا خواهد شد تا بتوانیم سرویس‌دهی مطلوب، قابل اعتماد و تخصصی را به باشگاه‌های ورزشی اصفهان و قهرمانان ورزشی اعطا کنیم.

باقری مقدم در خصوص اهداف این هئیت در سال ۱۴۰۰، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده وضعیت ویروس کرونا در سال آینده بهبود خواهد یافت بنابراین با محدودیت‌های کمتری همراه خواهیم بود. به همین جهت سال آینده هیات پزشکی ورزشی استان در برنامه نظارت، کنترل و احتمالا واکسیناسیون جامعه ورزش حضوری دو چندان خواهد داشت.

وی ادامه داد: طرح نسخه سبز یکی دیگر از مباحثی است که در اهداف سال آینده این هیات گنجانده شده و این طرح برای اولین بار در اصفهان اجرا خواهد شد. نسخه سبز، طرح ورزش درمانی برای بیماران و گروه‌های خاص است که به صورت آزمایشی در دو مرکز آکادمی لوافان و پایگاه قهرمانی اجرا خواهد شد و از طریق مراکز درمانی این بیماران به مراکز مراجعه خواهند کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده