تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۳
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۰۱۸۲۷
سرویس خبر : اجتماعی
جدایی ملی‌پوش کاشانی از تراکتور

حاج‌صفی به سپاهان باز می‌گردد؟

می متالز - باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مالک و مدیریت باشگاه با درخواست جدایی حاج‌صفی از این تیم موافقت کرده است.

به گزارش می‌متالز، احسان حاج‌صفی بازیکن اسبق باشگاه سپاهان و محصول آکادمی این باشگاه در سال ۹۷ به عنوان یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی با قراردادی ۳ ساله به سرخ‌پوشان تبریزی پیوست.

باشگاه سپاهان در مقاطع مختلفی به دنبال جذب این بازیکن رفت، اما با مخالفت مالک و مدیریت این باشگاه مواجه شد.

ابتدای لیگ‌برتر امسال نیز شایعه‌هایی مبنی بر حضور این بازیکن در سپاهان بود، اما محرم نویدکیا در این خصوص گفت: «در مورد احسان من می‌دانم که او یکسال دیگر با تیمش قرارداد دارد و من نمی‌توانم از او انتظار داشته باشم که تیمش را رها کند و بیاید. من به اصول حرفه‌ای پایبند هستم و او هم بازیکن حرفه‌ای است. حالا یک سال دیگر قرارداد دارد، اگر سال بعد دوست داشته باشد، با کمال میل در خدمت او هستیم.»

پس از این موضوع احسان حاج‌صفی در دیدار دوستانه ابتدای فصل تراکتور با سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در خصوص بازگشت به سپاهان گفت: انشاالله به زودی به سپاهان بر می‌گردم.

موضوع جدایی و بازگشت حاج‌صفی به سپاهان با این دو مصاحبه در آن مقطع به پایان رسید تا اینکه امشب در اتفاقی غیر منتظره باشگاه تراکتور اعلام کرد با درخواست جدایی حاج‌صفی موافقت کرده است.

باشگاه تراکتور در اطلاعیه‌ای نوشت: «به دنبال درخواست احسان حاج‌صفی مبنی بر جدایی از تراکتور و علی‌رغم تلاش‌های مالک و مدیریت باشگاه جهت جلب رضایت این بازیکن و بنابر تاکید و اصرار حاج‌صفی، باشگاه با جدایی وی موافقت کرد.»

در درامه اطلاعیه این باشگاه آمده است: «بر این اساس حاج صفی با پرداخت حق فسخ قرارداد خود، به همکاری با باشگاه تراکتور پایان داد. باشگاه تراکتور نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های احسان حاج‌صفی برای وی آرزوی موفقیت دارد.»

حال باید دید با این اتفاق مقصد بعدی این ملی‌پوش کاشانی سپاهان است یا مجددا او به فوتبال اروپا خواهد رفت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده