تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۴۹
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۲۰۱۸۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نادری با اشاره به شانه خالی کردن دولت در بحث کنترل بازار:

چشم و گوش‌ها پراست از سوء تدبیر و بهانه تراشی‌های دولت روحانی

‌می‌متالز - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس با انتقاد از شانه خالی کردن مسوولان در پذیرش مشکلات کشور پس از گذشت ۷ سال نیم از عمر دولت، گفت: دولت به دلیل ناکارآمدی با جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال انداختن تقصیر بر گردن دیگران و فرار رو به جلو است تا دیگران را عامل بروز مشکلات نشان دهد.

به گزارش می‌متالز، احمد نادری با انتقاد از شانه خالی کردن مسوولان در پذیرش مشکلات کشور پس از گذشت ۷ سال نیم از عمر دولت، گفت: متاسفانه دولت با بی‌مسوولیتی تمام، وظیفه و مسوولیت خود را بر دوش دیگر می‌اندازد؛ همه مردم در این ۷ سال و نیمی که از فعالیت دولت گذشته به رفتار‌ها و بهانه تراشی‌های روحانی عادت کردند؛ مردم تشخیص می‌دهند که چه کسی نا کارآمد بوده و از زیر بار مسوولیت شانه خالی می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور از ابتدای فعالیتش همواره تمامی تقصیر‌ها را بر دوش دیگران انداخت افزود:دولت مشکلات را نمی‌پذیرد، روحانی در ابتدا همه مشکلات و تقصیر‌ها را بر گردن دولت قبل انداخت و در این اواخر اوخر دولت هم تقصیر‌ها را به گردن مجلس می‌اندازد، به نحوی که گویی مجلس یازدهم دستگاه اجرایی بوده و در این مدت مسوولیت‌های دولت را برعهده داشته است..

وی خاطرنشان کرد: دولت به دلیل ناکارآمدی با جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال انداختن تقصیر بر گردن دیگران و فرار رو به جلو است تا دیگران را عامل بروز مشکلات نشان دهد. روحانی در ابتدای دولت هنگامی که همه تقصیر‌ها را متوجه دولت قبل کرده بود، سبد کالایی طراحی کرد که در اثر آن، صف‌های طویل به وجود آمد؛ یقیناً هیچ کس خدشته دار شدن کرامت مردم را در آن زمان فراموش نکرده است.

این نماینده مردم در مجلس به اعتراضات مردم در دوران ریاست جمهوری روحانی که بر اثر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، اشاره و تصریح کرد: در سال ۹۸ به دلیل بی کفایتی دولت و افزایش قیمت بنزین اعتراضاتی شکل گرفت که در اثر آن تعدادی از هموطنانمان جانشان را از دست دادند، اما هیچ کس نسبت به بروز چنین اتفاقی پاسخ نداده و هیچ وزیری هم استعفاء نکرد. از این جنس سوء تدبیری‌ها و کج کارکرد‌ها در دولت روحانی کم دیده نشده است، از این رو گوش‌مان از این حرف‌ها و بهانه تراشی‌ها پر بوده و به آن عادت کردیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: صحبت‌های دولتمردان مبنی بر اینکه مقصر مشکلات امروز کشور، مجلس بوده، طنز تلخی است گویی که مجلس دستگاه اجرایی بوده و موازی دولت کار اجرایی می‌کند در صورتی که عهده دار کار‌های اجرایی کشور دولت است بنابراین ربیعی بهتر است مسوولیت کار‌های خود را بپذیرند و دست از جنگ روانی و فضاسازی رسانه‌ای بردارد و در همین مدت باقی مانده به مردم خدمت کند تا عاقبت بخیر شود.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده