تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۳۴۱
کد خبر: ۲۰۲۳۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بارگیری کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو از مرز ۱۱ میلیون تن گذشت

‌می‌متالز - مدیر مجتمع معدنی چادرملو گفت: در سال جاری شاهد جهشی عظیم در حوزه بارگیری و حمل کنسانتره در مجتمع معدنی چادرملو بودیم به این شکل که میزان بارگیری این محصول از مرز ۱۱ میلیون تن عبور کرد.

به گزارش می‌متالز، حمید جهانی افزود: این موفقیت در پی افزایش تولید با تلاش همکاران و مدیریت‌های مرتبط با حوزه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و با حمایت‌های همیشگی مدیرعامل شرکت بدست آمده و خوشبختانه توانستیم به اکثر تعهدات خود در زمینه بارگیری و ارسال کنسانتره به شرکت‌های بزرگ فولادساز کشور عمل کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون تن محصول کنسانتره به مقاصد مختلف حمل گردیده که نسبت به سال گذشته بالغ بر ۲۰/۱۶ درصد رشد داشته است.

به گفته جهانی، بارگیری و حمل ۱/۹۳۹/۴۹۵ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل جاده‌ای و بارگیری و حمل ۹/۰۶۷/۶۸۷ تن کنسانتره از طریق حمل و نقل ریلی از دستاورد‌های مهمی است که در حوزه حمل و نقل در سال ۹۹ کسب کرده ایم.

مدیر مجتمع معدنی چادرملو در ادامه با بیان اینکه همه توان شرکت‌های حمل و نقل را بکار گرفته ایم تا با نهایت ظرفیت تعهدات خود را به انجام برسانیم، از همکاری و تلاش کلیه مدیران و پیمانکاران مرتبط که در این زمینه نقش مهمی را ایفا نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده