تاریخ: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۳۷
بازدید: ۶۸۰
کد خبر: ۲۰۲۸۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام نوروزی مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آستانه بهار ۱۴۰۰

‌می‌متالز - پیام نوروزی کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آستانه بهار ۱۴۰۰ را در ادامه بخوانید.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به شرح زیر است:

*برای «اوج گرفتن فولاد خراسان» تجدید پیمان می‌کنیم*

جهان از باد نوروزی جوان شد
زهی زیبا که این ساعت جهان شد
شمال صبحدم مشکین نفس گشت
صبای گرم رو عنبر فشان شد
شیخ فریدالدین «عطار» نیشابوری

نوید جان فزای بهار، نغمه‌ی زلال نوشدن روزگار و نسیم مهربانی حضرت کردگار، در جان طبیعت هویدا گشته است. درود بر صاحب اندیشگانی که از این تحول و نو شدن طبیعت پند پویایی، تغییر و بهبود را که درسی نغز و حکمت حیات است، در می‌یابند.
«نوروز»، این نهاد گرامیِ فرهنگ ایران و میراث فرهنگی پدران و مادران ما، حکایت از وسعت روح و علوّ اندیشه مردمان هوشمندی دارد که در طول تاریخ هزاران ساله، «تغییر و جوان شدنِ» طبیعت را به عنوان «آغاز سال و مبدا حرکت اجتماعی و فردیِ» خود قلمداد می‌کرده اند. امید که این خصیصه نشاط بخش بهار، فرصتی برای تحول و نوجویی و هماهنگی اندیشه و روح مان با آهنگ طبیعت باشد.
*همکاران سخت کوش و پر تلاش؛ و اعضای ارجمند خانواده بزرگ فولادخراسان! *
قرار گرفتن در آستانه واپسین نوروز قرن حاضر خورشیدی فرصتی است تا نگاهی به تجربه‌های فردی و اجتماعی مان به ارزیابی کارنامه یک ساله خود بپردازیم؛ سالی که برای ما اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان سرشار از درس‌های ارزشمندی بود که شاید بتوان خلاصه آن را در قالب این گزاره بیان کرد که «همدلی، تعلق خاطر سازمانی و همکاری خالصانه در راستای اهداف والا» نیرویی زاینده است که مشکلات ریز و درشتی همچون موج نگرانی گسترش ویروس کرونا، تداوم تحریم‌های خصمانه و شرایط خاص حاکم بر اقتصاد در برابر آن رنگ باخته و شهد توفیقات جمعی مان، همچون شکستن ۱۱ رکورد در زمینه تولید، تامین، فروش و صعود دو پله‌ای در رنکینگ ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی و شناخته شدن جبهه بزرگ صنعتی ما به عنوان صنعت نمونه سال و صادرکننده نمونه استان، کام این خانواده یکدل و باغیرت را حلاوت بخشید و بار دیگر این نکته را که «ما باهم و در کنار هم زیر چتر نام فولاد خراسان در برابر دشواری‌ها پیروز و سربلند خواهیم ماند» تصدیق کرد.

▫️این همه در شرایطی حاصل شده است که «مجتمع فولاد خراسان» بیش از پیش همبستگی خود را در همه برهه‌ها با جامعه و مردم، به ویژه حوزه پیرامونی خود به اثبات رساند. کوشش مشترک ما این بود که نه تنها به عنوان معین «اقتصادی» که به عنوان معین فرهنگی و معنوی شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان ایفای مسئولیت کنیم و سرمایه گرانسنگ تجربه و تخصص کارکنان و مدیران توانمند و متعهد خود را برای یاری رسانی به جامعه، به ویژه «پویش‌های حمایت مومنانه» از آسیب دیدگان معیشتی ناشی از شیوع کرونا، یاری رسانی به «کادر خستگی ناپذیر و شریف درمان»، تعاون با مدیران شهری و مسئولان محلی به کار گیریم.
رقم خوردن این کارنامه پربار پس از یاری پرورگار متعال، مرهون هم افزایی نیروی فکر و بازوی توانای کارکنان، مدیران، تامین کنندگان، مشاوران، شرکای تجاری و پیمانکاران فولاد خراسان و به ویژه پشتیبانی‌های بی دریغ سهامداران عمده و هیات مدیره محترمی است که همواره همرزمان خود را در پیشانی جبهه تولید همواره یاری و دلگرمی داده و می‌دهند.

به خاطر بودن در کنار چنین همرزمانی جبهه شکر بر درگاه پروردگار متعال میسایم و از درگاه آن قادرِ بی همتا، برای اعتلا و ارتقای بیش از پیش این منابع انسانی باارزش و سربلندی این خانواده یکدل و راستین در همه زمینه‌های مادی و معنوی، توفیق آرزومی کنم و می‌دانم که مجتمع فولاد خراسان با پشتوانه بلوغ سازمانی و با هم افزایی میان نیرو‌ها و اندیشه‌های جوانی که خلاقیت و کارآمدی را در کالبد آن جاری کرده اند و تجربه‌های گرانسنگی که در کوله بار اندوخته‌های خود دارد، چشم انداز اطمینان بخش شکوفایی و پایداری را در افق خود دارد. امید وافر دارم که در سال پیشِ رو با «تحول بنیادین» در تکمیل پروژه تولید کنسانتره در سنگان، با همراهی مقامات ملی و محلی و حمایت‌های همیشگی سهامداران عمده شرکت گامی اساسی برای تحقق آرمان دیرینه فولاد خراسان، یعنی «تکمیل زنجیره تولید از سنگ آهن تا محصول نهائی» برداشته و این بشارت ارزنده و نوید پرواز را به عنوان نقطه عطفی در حیات بابرکت بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی شرق کشور شاهد باشیم.
در آستانه واپسین نوروز قرن حاضر خورشیدی، ضمن دعوت از همه شما همکاران و خانواده‌های محترم تان به حفظ سلامتی و نشاط خویش و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مهار پاندمی کووید ۱۹ و با این امید که سفره «هفت سین» تان مزین به نگین درخشان «سلامتی» باشد، سال ۱۴۰۰ خورشیدی را توام با آغازی نیک و فرجامی پربرکت برای یکایک شما عزیزان مسالت می‌نمایم.

▫️بارالها! ما برای اوج گرفتن فولاد خراسان در سپهر تولید این مرز و بوم با یکدیگر تجدیدپیمان می‌کنیم و رجاء واثق داریم که ندای این اراده‌ی جمعی، در بارگاه کبریائی ات طنین پژواک استجابت بیافکند؛ بِمنّکَ و کَرَمِک!

کسری غفوری
مدیرعامل

 

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده