تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۰
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۰۲۹۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

قول معاون رئیس جمهور برای خلخال عملی نشده است/ کارخانه سیمان خلخال تعیین تکلیف شود

‌می‌متالز - امام جمعه خلخال گفت: قول معاون رئیس جمهور در خلخال عملی نشده و این مطالبه مردمی است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به مطالبه مردمی و قول‌های داده شده از سوی معاون رئیس جمهور و عدم تحقق آن اظهار کرد: مسؤولان کشوری و استانی اگر قولی به مردم شهرستان خلخال داده‌اند حتما آن را عملی نمایند.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار اردبیل و پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در خصوص توسعه، آبادانی و عمران شهرستان خلخال افزود: کارخانه سیمان خلخال بلاتکلیف رها شده و مردم خلخال خواستار تعیین تکلیف این پروژه هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به زحمات مراجع و علمای فقید شهرستان خلخال در طول سالیان گذشته یاد و خاطره روحانیون و علمای خلخال و حضرت آیت الله یکتایی را در توسعه فرهنگ منطقه گرامی داشت.

امام جمعه خلخال به صنعت ملی شدن نفت اشاره کرد و گفت: کشور ما توانایی و ذخایر بسیاری برای آبادانی دارد و این ظرفیت باید به کار گرفته شود.

اسدی به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و ضمن یادآوری روایات و احادیث در این خصوص گفت: جوانان ایران اسلامی محور تحقق بیانیه گام دوم هستند و در این جهت باید از ظرفیت جوانان در رفع مشکلات و مسائل کشور بهره برد.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده