تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۲۰۸۵۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اعلام شرایط جدید صدور جواز تأسیس رمز ارز در خراسان رضوی

‌می‌متالز - معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، شرایط جدید صدور جواز تاسیس رمز ارز را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، جواد خزاعی گفت: جواز تاسیس برای متقاضی در داخل شهرک‌های صنعتی (واحد فعال یا نیمه تمام) در صورت داشتن انشعاب مناسب برق یا گاز جهت مولد گازسوز، که حداقل قابل تأمین برای ۱۰۰kw توان برق بوده و در زون فلزی شهرک قرارگرفته باشد، پس از استعلام از شرکت توزیع نیروی برق و یا اداره گاز شهرستان و تأیید زیر ساخت‌ها و بدون نیاز به افزایش زیرساخت جدید قابل صدورمی باشد و درصورت قرارگرفتن در فاز غیر فلزی شهرک موافقت اداره حفاظت محیط زیست نیز لازم می‌باشد.

خزاعی افزود: جواز تاسیس متقاضیان خارج از شهرک صنعتی نیز در صورت داشتن سوله با کاربری مجاز و اخذ موافقت اداره حفاظت محیط زیست و موافقت شرکت‌های زیرساخت (برق یا گاز) و تأمین برق به میزان حداقل ۱۰۰kw قابل صدور می‌باشد.

وی با تاکید بر لزوم اخذ موافقت‌های ذکر شده توسط متقاضی صدور جواز تأسیس رمز ارز قبل از مراجعه به این سازمان، گفت: در حال حاضر هیچ گونه زیرساخت (زمین، برق و گاز) جدیدی در شهرک‌های صنعتی در کل استان برای طرح‌های رمز ارز وجود نداشته و انجام آن در واحد‌های فعال منوط به ارائه تعهد عدم کاهش تولید و اشتغال واحد فعلی می‌باشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده