تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۲۰۸۶۷۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رشد ۴۱۴ درصدی فروش "کچاد" در فروردین ۱۴۰۰

‌می‌متالز - گزارشی از عملکرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در فروردین ۱۴۰۰ با نماد "کچاد" منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ به میزان ۴۱۴ درصد با رشد فروش همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تا انتهای فروردین ۱۴۰۰ رقمی بالغ بر ۲۵،۴۶۳،۰۹۹میلیون ریال بوده که از این میزان، سهم فروش محصولات در بازار داخلی به میزان ۲۵،۰۹۳،۶۷۰میلیون ریال و سهم فروش در بازار صادراتی نیز ۳۶۹،۴۲۹ میلیون ریال است.

بر اساس اطلاعات موجود، میزان تولید صورت گرفته دریک ماهه فروردین ۱۴۰۰ شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به این شکل بوده است که: کنسانتره آهن (خشک) ۸۶۲هزارو۹۶۷تن، گندله ۲۷۸هزارو۴۲۸تن، فولاد ۱۰۵هزارو۴۳۵تن و آهن اسفنجی ۱۵۵هزارو۸۷۷تن تولید شده اند.

بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی از لحاظ ارزشی کنسانتره خشک بوده که از فروش ۶۹۴هزارو۲۹۸تن رقم ۱۵،۰۶۴،۶۶۵میلیون ریال حاصل شده است. طی مدت یک ماهه فروردیین نیز در بازار صادراتی ۳هزارتن فولاد به ارزش ۳۶۹،۴۲۹میلیون ریال به فروش رسید.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از ابتدای سال مالی جدید تا انتهای فروردین ماه رقم ۲۵،۴۶۳،۰۹۹میلیون ریال بدست آورده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که عدد ۴،۹۴۷،۰۵۲میلیون ریال به ثبت رسیده با رشد ۴۱۴درصدی همراه گشته است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده