تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۰۸۸۳۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

هیوندای تابستان امسال خودرو‌های لوکس جنسیس را به بازار اروپا عرضه می‌کند

‌می‌متالز - شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد که برند برتر خود را با نام جنسیس Genesis از تابستان امسال به بازار اروپا عرضه خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد که برند برتر خود را با نام جنسیس Genesis در اروپا از تابستان امسال به بازار عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، شرکت هیوندای اولین خودروی سدان و شاسی بلند پرچمدار خود را تحت برند جنسیس در یکی از سریعترین بازار‌های وسایل نقلیه الکتریکی جهان عرضه خواهد کرد.

جنسیس، که به عنوان برند لوکس و مستقل هیوندای در سال ۲۰۱۵ برای رقابت با مارک‌های برتر مانند بی ام و، مرسدس و لکسوس معرفی شد، اعلام کرد که هر دو مدل معمولی و الکتریکی را در این منطقه به فروش خواهد رساند.

شرکت "جنسیس موتور اروپا" در بیانیه‌ای گفت: خودروی الکتریکی G۸۰ اولین جنسیس تمام برقی است که وارد اروپا می‌شود.

این شرکت افزود: دو مدل خودروی الکتریکی دارای باتری دیگر نیز به دنبال این مدل عرضه خواهند شد و در سال اول حق انتخاب سه اتومبیل جنسیس با آلایندگی کربن صفر را به مشتریان اروپایی ارائه می‌دهند.

این واحد همچنین تأکید کرد که سفارشات Genesis G۸۰ سدان و Genesis GV۸۰ شاسی بلند در ماه ژوئن آغاز خواهد شد و سدان‌های جدید G۷۰ و GV۷۰ SUV به زودی پس از آن عرضه می‌شوند.

اطلاعات انجمن تولیدکنندگان اتومبیل اروپا (ACEA) نشان می‌دهد که فروش خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی در اتحادیه اروپا در سال گذشته تقریباً به بیش از ۱ میلیون وسیله نقلیه رسیده است که بیش از ۱۰ درصد از فروش کلی را تشکیل می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده