تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۲۰۹۳۱۳
سرویس خبر : انرژی
افت ۵ درصدی نرخ فروش پلی‌پروپیلن "مارون"؛

رشد ۴.۶ درصدی نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین "مارون"

‌می‌متالز - قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با افت ۵ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه به ۴۰۴.۸۶۳ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۹۸ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال رسید.

به گزارش می‌متالز، در هفته گذشته شاهد عرضه ۵.۸۷۶ تن محصولات پلی‌پروپیلن در گرید‌های مختلف از سوی شرکت پتروشیمی مارون بودیم که با تقاضای ۲.۰۰۲ تنی مشتریان و حجم معاملات ۱.۲۳۲ تنی مواجه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه با کاهش ۲.۰۹۸ تنی همراه بود.

رشد ۴.۶ درصدی نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین

قیمت میانگین هر تن پلی‌پروپیلن در هفته گذشته با افت ۵ درصدی نسبت به هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه به ۴۰۴.۸۶۳ هزار ریال در هر تن و ارزش معاملات این محصول در هفته گذشته به ۴۹۸ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال رسید.

همچنین در هفته گذشته شاهد عرضه ۲.۴۲۰ تن محصول پلی‌اتیلن سنگین در گرید‌های مختلف بودیم که با تقاضا و حجم معاملات ۱۱۰ تنی مواجه گردید که نسبت به هفته منتهی به ۹ اردیبهشت‌ماه با کاهش ۱۷۶ تن همراه است.

رشد ۴.۶ درصدی نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین

رشد ۴.۶ درصدی نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین

نرخ میانگین ثبت‌شده برای این محصول به ۲۶۳.۱۶۲ هزار ریال در هر تن رسید و ارزش معاملات نیز به ۲۸ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال رسید.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده