تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۲۱۴
کد خبر: ۲۰۹۳۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
توسط دادستان زرند صورت گرفت

تجلیل از کارگران معدن زرند در عمق ۴۰۰ متری زمین

‌می‌متالز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با حضور در یکی از معادن استخراج زغالسنگ این شهرستان با کارگران دیدار و ضمن شنیدن درد و دل‌های این قشر زحمتکش، از آن‌ها تجلیل کرد.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام"بلوچ زاده" با حضور در یکی از معادن استخراج زغال سنگ شهرستان زرند با کارگران دیدار و ضمن شنیدن درد و دل‌های این قشر زحمتکش، از آن‌ها تجلیل کرد.

وی در این دیدار از کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصاد یاد کرد و گفت: کار شما در این شرایط سخت و پرخطر برای رونق اقتصادی، عزت و سربلندی کشور یک کار جهادگونه است.

بلوچ زاده با اشاره به اهمیت شغل شریف کارگری تصریح کرد: اگرچه در این جبهه هم شهدایی تقدیم نظام شده؛ انتظار داریم مسوولان مرتبط با کار و کارگری نهایت دقت را در تامین امنیت فضای کار کارگران به کار گیرند.

دادستان زرند بر آموزش پرسنل برای پیشگیری از اتفاقات و حوادث ناخوشایند تاکید کرد و گفت: باید تمام رفتار‌های مدیران به ویژه موضوع بسیار مهم "ترک فعل" جدی گرفته شود، زیرا هر قدر انجام یک فعل اشتباه و غیرقانونی از سوی یک مدیر جرم محسوب می‌شود، سستی و سهل انگاری در انجام وظایف نیز به عنوان "ترک فعل" یک عمل مجرمانه تلقی می‌شود که با این موضوع نیز به شدت برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: پذیرفته نیست که برخی افراد در بنگاه‌های اقتصادی مانع دیدار کارگران با مدیران شوند و باید موانع این دیدار‌ها برداشته شود تا کارگران بتوانند مطالبات خود را به مدیران بالادستی خود بدون واسطه انتقال دهند.

دادستان زرند ادامه داد: اگر روزی مشاهده شود که فرد یا افرادی در مسیر احقاق حقوق قانونی کارگران سنگ اندازی کنند به عنوان مدعی العموم هر فردی و در هر رتبه‌ای که باشد را به پای میز محاکمه می‌کشانم و در این راه مماشاتی در کار نیست.

وی سپس وارد یک معدن شد و با حضور در عمق ۴۰۰ متری زمین با تلاش کارگران این بخش نیز از نزدیک آشنا شد.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده