تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۲
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۰۹۸۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه کار واحد‌ها قرار گیرد

‌می‌متالز - سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: با توجه به وضعیت کنونی شرکت فولاد اکسین خوزستان و پروژه‌های پیش روی این شرکت، اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه همه واحد‌ها قرار گیرد.

به گزارش می‌متالز، جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور امین آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت، امیر غلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

آسیابان، سرپرست مدیریت عامل شرکت نیز ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه واحد‌ها نکاتی را یادآور شد و از مدیران خواست در سال جاری نیز با همین جدیت فعالیت‌های خود را انجام دهند و بر انجام امور محوله در راستای تحقق اهداف شرکت و بازنگری ساختار‌ها تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی شرکت فولاد اکسین خوزستان و پروژه‌های پیش روی این شرکت، اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه همه واحد‌ها قرار گیرد.

در این جلسه عملکرد، درصد پیشرفت پروژه‌ها و برنامه واحد‌ها در سال ۱۳۹۹ مورد پایش قرار گرفت و مدیران شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد زیرمجموعه خود پرداختند.

همچنین میزان پیشرفت هر کدام از پروژه‌های در دست اجرا و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع و به منظور تسهیل در اجرای هر چه سریعتر و بهتر این پروژه‌ها، راهکار‌هایی توسط مشاوران مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه شد.

در ادامه گزارشی از بازنگری اهداف استراتژی شرکت در سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه شد.

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده