تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۴۴۸
کد خبر: ۲۱۲۱۸۶
عملکرد ماهانه حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس سبک‌سنگین شد؛

روند صعودی درآمد "حفارس" پس از ۳ ماه

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمدی که حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از «حمل گندم» با ۳۰۰.۲۴۶ میلیون ریال بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۴۶۵.۵۴۱ میلیون ریال گزارش کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۲.۵۲۳.۹۰۴ میلیون ریال اعلام‌شده است.

روند صعودی درآمد

درآمد‌های شناسایی‌شده حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس

روند صعودی درآمد

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری با رشد ۹۷ درصدی درآمد‌ها نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش نزدیک به ۳۱ درصد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز درآمد‌های "حفارس" مبلغی بالغ‌بر ۷۰۱.۶۲۹ میلیون ریال اعلام‌شده که ۴۵ درصد اُفت را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در پایان اردیبهشت‌ماه کسب کرده از «حمل گندم» با ۳۰۰.۲۴۶ میلیون ریال بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به دست آورده از بخش «حمل گندم» با ۴۱۳.۷۷۹ میلیون ریال بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده