تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۲۱۳۴۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، واسپاری ملت و سرمایه‌گذاری استان لرستان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کی بی سی و سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳ هزار و ۳۶۳ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۶۸ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۵ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان در بیش از ۸۷۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس، واسپاری ملت و سرمایه‌گذاری استان لرستان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کاشی سعدی، کارت اعتباری ایران کیش و آبسال بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۶۲ میلیون ورقه به‌ارزش یکهزار و ۹۰۲ میلیارد تومان در ۴۳۹ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۹ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۶۶۰ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کی بی سی و سرمایه‌گذاری پویا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنعت روی زنگان، افرانت و صنعتی مینو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده