تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۳
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۲۱۴۶۷۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

با حضور حداکثری در انتخابات، قدرت کشور را به جهانیان نشان دهیم/ ظرف ۳ تا ۴ سال آینده، شرکت مس جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به اینکه یکرنگی و یکدلی لازمه ابراز قدرت است، گفت: اگر شرکت مس و بقیه شرکت‌ها در کشور در راستای تقویت ملی با تمام وجود کار می‌کنند به این دلیل است که مشت نظام، کشور و مملکت پر باشد، لذا این قدرت است که باعث می‌شود ما بتوانیم در مجامع بین‌المللی حرف‌مان را محکم بزنیم و نیز اگر قدرت داشته باشیم شرایط مساعدی پیش‌رو خواهیم داشت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر اردشیر سعدمحمدی، در جشن دهه کرامت در جوار قبور شهدای گمنام شهر سرچشمه، دهه کرامت را تبریک گفت و در مورد انتخابات اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو، حضور تک‌تک افراد و دادن رأی که به‌عنوان یک حق برای هر فرد وجود دارد، می‌تواند بیانگر این تفکر به تمام جهان باشد که مردم ما همه با هم و یکرنگ در کنار هم هستند.

وی ادامه داد: برای ابراز قدرت باید حضور پرشور در انتخابات داشت؛ انتخابات ۱۴۰۰ قطعاً شرایط جدیدی را برای کشور فراهم خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: همه مدیون شهدا هستیم که جان خود را برای استقلال، نظام و جمهوری اسلامی دادند؛ درست است که آن‌ها با خدا معامله کردند، اما یادمان باشد ما مدیون آن‌ها هستیم و پاسخگوییم؛ پس با حضور خود در انتخابات پاسخ خشنودکننده‌ای به شهدا بدهیم.

سعدمحمدی ادامه داد: ما هم با خون شهدا میثاق مجدد می‌بندیم که با تمام وجود برای ایجاد اشتغال و اقتصاد قوی و توسعه فرهنگی و اجتماعی تمام ذهن، روح و وقت‌مان را در اختیار نیرو‌های انسانی و کارگران و... قرار دهیم تا بتوانند صادقانه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت مس همچنین خاطرنشان کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای وظایف و تعهدات اخلاقی که برای اقتصاد کشور برعهده دارد در مسیر صعودی، سرمایه‌گذاری می‌کند و به وظایفش عمل می‌کند؛ دغدغه مردم بحث اشتغال فرزندان‌شان است؛ ما ۱۰۱ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه در صنعت مس سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ظرف ۳ تا ۴ سال آینده، شرکت مس جزو ۱۰ کشور برتر دنیا در تولید مس خواهد بود و درآمد شرکت به ۴.۵ میلیارد دلار خواهد رسید.

سعد محمدی تاکید کرد: شرکت مس نیازمند وفاق و همدلی، یکرنگی و دوستی است تا بتواند این مسیری را که برای خود تدوین کرده، با موفقیت طی کند.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده