تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۳
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۱۶۹۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت از ورزش در راستای مسوولیت‌های اجتماعی بانک رفاه کارگران

‌می‌متالز - بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، حمایت از ورزش و ورزشکاران را جزو برنامه‌های خود قرار داده است.

به گزارش می‌متالز، فتحی بیرانوند عضو هیات مدیره این بانک، در مراسم تجلیل و بدرقه غلامرضا محمدی و مرتضی قیاسی سرمربی و کشتی گیر المپیکی لرستانی که به همت این بانک و هیات کشتی استان برگزار شده بود با بیان این مطلب گفت: بانک رفاه کارگران به عنوان یک نهاد اجتماعی – اقتصادی علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به اقشار مختلف جامعه، در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات مهمی انجام داده است که حمایت از ورزش و ورزشکاران کشور نیز از جمله این اقدامات است.

وی افزود: بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی اجتماعی، بر مشارکت در انجام طرح‌های ملی و مسوولیت‌های اجتماعی تأکید دارد و فعالیت در این حوزه عامل جهش و پیشرفت این بانک است که با تلاش مدیران و تمامی همکاران، تا کنون این مسئولیت‌ها به نحو مطلوب به انجام رسیده است.

در این مراسم غلامرضا محمدی مربی تیم ملی نیز گفت: حضور عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران در این مراسم بسیار روحیه بخش و قابل توجه است و امیدواریم دیگر بنگاه‌های اقتصادی هم این حرکت مثبت را الگوی خود قرار داده و به قهرمانان ملی نگاه ویژه داشته باشند.

محمدی تصریح کرد: از حمایت‌های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران قدردانی و تشکر می‌کنیم و امیدواریم با کسب مدال‌های رنگارنگ در المپیک پاسخ محبت‌های این مدیران ورزش دوست را بدهیم.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده