تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۶
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۱۷۲۳۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

توییت جدید ایلان ماسک در مورد دوج‌کوین / ماسک دست به دامن آیینه جادویی هری پاتر شد

‌می‌متالز - ایلان ماسک در تازه‌ترین توییت خود ارتش دوج‌کوین خود را با یک میم هری پاتر دست انداخت، اما به نظر می‌رسد دیگر بازار رمزارز‌ها توجه چندانی به توییت‌های بنیانگذار تسلا ندارند.

به گزارش می‌متالز، ایلان ماسک در تازه‌ترین توییت خود ارتش دوج‌کوین خود را با یک میم هری پاتر دست انداخت. در این توئیت به طرز ناشیانه‌ای چند کندل سبز بزرگ را آینه نفاق‌انگیز جادویی فوتوشاپ کرده که «عمیق‌ترین و ناامیدترین خواسته‌های» فرد را نشان می‌دهد.

هدف این آینه در اولین جلد از رمان جی کی رولینگ با عنوان «هری پاتر و سنگ جادو» توسط پروفسور دامبلدور شرح داده شده است. در حالی که هری پاتر خانواده‌اش را می‌بیند، دوستش ران او را در حالی می‌بیند که جام کوئیدیچ را در اختیار دارد.

این آینه در صورتی که افراد خواسته‌ای نداشته باشند خودشان را نشان می‌دهد، اما این موضوع برای دارندگان دوج‌کوین صدق نمی‌کند چرا که آن‌ها به طور ناامیدانه‌ای می‌خواهند که ایلان ماسک با توئیت‌هایش ارزش این رمزارز را بالا ببرد.
توییت جدید ایلان ماسک در مورد دوج‌کوین / ماسک دست به دامن آیینه جادویی هری پاتر شد
با این حال به نظر می‌رسد قدرت تکان دادن بازار ایلان ماسک کم کم در حال کاهش است چرا که آخرین تلاش او در پامپ کردن قیمت دوج‌کوین با شکست مواجه شد.

در حال حاضر دوج‌کوین در محدوده ۲۳ سنتی معامله می‌شود و بازدهی هفتگی آن منفی ۱۰ درصد است. این در حالی است که این رمزارز نسبت به سقف تاریخی دو ماه پیش خود حدود ۶۸ درصد ریزش داشته است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده