تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۸
بازدید: ۳۲۵
کد خبر: ۲۱۷۲۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت روز صنعت و معدن

‌می‌متالز - دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن روز صنعت و معدن پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، در این پیام آمده است: روز صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا در آن ضمن پاسداشت تلاش و همت والای صنعتگران و معدنکاران و تکریم مقام ارزشمند آنان در توسعه و بالندگی کشور، به نقش ارزنده این جهادگران عرصه تولید و همه مسوولان و دست اندرکاران این بخش مهم و حیاتی تأکید و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

بانک صنعت و معدن به عنوان تنها بانک توسعه‌ای و تخصصی در عرصه صنعت و معدن با تکیه بر بیش از نیم قرن سابقه درخشان خود در حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و با استفاده از قابلیت‌های نیروی انسانی توانمند و متخصص خود، توانسته است در مسیر رشد و توسعه صنعتی کشور، ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی صنایع و کسب و کار‌های دانش بنیان و صادرات محور گام‌های مؤثری بردارد.

سیاست و برنامه تدوین شده این بانک در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نام گرفته، تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی و پرداخت به موقع تسهیلات به آنان برای توسعه و شکوفایی بیشتر و عبور از بحران‌های اقتصادی پیش آمده به دلیل تحریم‌های یک جانبه و ظالمانه اقتصادی و بانکی و تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا است.

امروز ضرورت دارد با همگرایی بیشتر با بخش خصوصی و تمامی نهاد‌ها و سازمان‌های ذیربط در راستای رفع مشکلات، موانع و چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان که می‌توانند همچون گذشته در کاهش وابستگی کشور به بیگانگان و ایجاد رونق اقتصادی نقش آفرین باشند، عمل نماییم.

در پایان اینجانب روز ملی صنعت و معدن را به همه کارآفرینان، صنعتگران، معدنکاران و مسوولان کشور و همچنین کارکنان سخت‌کوش و خدوم بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای ایشان بهروزی، سلامتی و شادی روز افزون آرزومندم.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده