تاریخ: ۱۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۳۹۸
کد خبر: ۲۱۷۳۳۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

قیمت امروز کوئیک آر در بازار چقدر است؟

‌می‌متالز - تولیدکننده خودرو کوئیک آر در حالی فروش فوری تحویل سه ماهه این خودرو را از دیروز آغاز کرده که قیمت نهایی برای آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. اما آیا در بازار هم این خودرو با همین قیمت خرید و فروش می‌شود؟

به گزارش می‌متالز، تولیدکننده خودرو کوئیک آر در حالی فروش فوری تحویل سه ماهه این خودرو را از دیروز آغاز کرده که قیمت نهایی برای آن حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. اما آیا در بازار هم این خودرو با همین قیمت خرید و فروش می‌شود؟

طبق آخرین گزارش‌ها از وضعیت قیمتی انواع خودروها، خودرو کوئیک آر سفید قرمز در بازار ۱۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت خودرو کوئیک آر سفید مشکی در بازار ۱۶۱ میلیون تومان قیمت خورده است. در واقع کسانی که در طرح فروش فوری کوئیک آر برنده قرعه‌کشی باشند حداقل ۱۰ میلیون تومان رانت یا همان یارانه به جیب زده‌اند.

در پیش‌فروش کوئیک اعلام شده که در این مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت‌ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و نمایندگی و همچنین عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده و مشتریان می‌توانند بدون این محدودیت‌ها ثبت نام کنند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده