تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۵
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۱۷۴۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازار رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

‌می‌متالز - بازار رمزارز‌ها نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نکرده است و بیت‌کوین همچنان در محدوده ۳۲ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش می‌متالز، در ادامه سرکوب رمزارز‌ها توسط دولت چین صرافی بایننس هم در این کشور فیلتر شد و این موضوع می‌تواند خبر بدی برای بازار باشد.

داده‌های مصرف برق بیت‌کوین نشان می‌دهد هم‌زمان با کاهش قیمت بیت‌کوین مصرف برق ماینر‌ها کم شده و همچنین بعد از خاموش شدن ماینر‌ها در چین مصرف برق یبت‌کوین به حدود یک سوم رسیده است.

برخی از تحلیلگران خارجی عقیده دارند اصلاح بازار رمزارز‌ها فرصتی مناسب برای خرید است، اما فعلا سیگنال‌های خوبی به بازار نمی‌رسد و دولت‌ها هر روز بیشتر از دیروز به مقابله با رمزارز‌ها می‌پردازند.

قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته تغییر زیادی نکرده است و بازار روندی متعادل دارد، اما آلت‌کوین‌ها ریزشی جزئی داشتند.بازار رمزارز‌ها در ۲۴ ساعت گذشته / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟


اکثر ارز‌های حدود ۵۰ درصد از سقف تاریخی خود ریزش کردند و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از فعالان بازار که در سقف قیمتی خرید کردند زیان کنند.

این روز‌ها توئیت‌های ایلان ماسک هم تاثیری در بازار ندارد و دوج‌کوین و سایر ارز‌ها از توئیت‌های ایلان ماسک سیگنال نمی‌گیرند.

ارز دیجیتال Ox در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته با ۱۷ درصد بازدهی مثبت بیشترین بازدهی را در میان ارز‌های دیجیتال داشت.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده