تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۳
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۱۷۴۳۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حمایت بنیانگذار توییتر از بیت‌کوین / جک دورسی کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین می‌سازد

‌می‌متالز - یک ماه بعد از اینکه جک دورسی، بنیان‌گذار توئیتر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص توسعه کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین صورت داد، شرکت اسکوآر اعلام کرد که قصد چنین کاری را دارد.

به گزارش می‌متالز، یک ماه بعد از اینکه جک دورسی، بنیان‌گذار توئیتر گمانه‌زنی‌هایی در خصوص توسعه کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین صورت داد، شرکت اسکوآر اعلام کرد که قصد چنین کاری را دارد. حدود یک ماه پیش جک دورسی، مدیرعامل اسکوآر اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد یک کیف پول سخت‎‌افزاری بیت‌کوین بسازد.

در حالی که شرکت اسکوار از تصمیم نهایی خود برای ساخت این کیف پول خبر داده، جک دورسی هم جزئیات محصول نهایی را در توئیتی افشا کرده است. «این کیف پول یک کیف پول باز از نظر سخت افزاری و نرم‌افزاری بوده و با همکاری جامعه بیت‌کوین ساخته خواهد شد.»حمایت بنیانگذار توییتر از بیت‌کوین / جک دورسی کیف پول سخت‌افزاری بیت‌کوین می‌سازد


او همچنین اعلام کرد سرمایه‌گذاران بیت‌کوین از مزایای این محصول جامع و راه‌حل غیرحضوری برای بازار جهانی سود خواهند برد.

یک ماه بعد از این اظهارات، جس دراگوسکر، مدیر بخش سخت‌افزاری اسکوار تایید کرد که این شرکت در حال ساخت یک کیف‌پول سخت‌افزاری و ترویج خدمات غیرحضوری بیت‌کوینی است.

با این طرح، اسکوار و جک‌دورسی در واقع مهر تاییدی بر حمایت خود از رمزارز‌ها زدند. در یک سال گذشته، این شرکت بیش از ۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین به تراز مالی خود اضافه کرده است. همچنین چندی پیش، اسکوار اعلام کرده بود که درآمد این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ رکورد جدید را به ثبت رسانده است. علت اصلی این رکودشکنی خرید بیت‌کوین مشتریان از طریق پلتفورم این شرکت بوده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده