تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۰
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۱۷۴۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تبریک سی امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این بانک، خطاب به جامعه صادراتی کشور، مشتریان و همکاران پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، متن پیام دکتر صالح آبادی بدین شرح است:

بانک توسعه صادرات در حالی به سی­امین سال تاسیس و فعالیت خود رسید که به بانکی تخصصی و هدفمند در جهت تسهیل صادرات غیرنفتی تبدیل شده است.
سالگرد تاسیس اگزیم بانک ایران بهانه‌ای است برای ارج نهادن بر همت و تلاش متقابل همکاران و مشتریانی که با تاکید بر تداوم ارائه خدمت دقیق و سلامت بر پایه قانون در عرصه تجارت بین الملل همراه هستند.
بانک توسعه صادرات ایران با تبعیت از اسناد بالادستی نظیر سند چشم‌انداز ۲۰ ساله، برنامه‌های توسعه­ای کشور، قوانین بودجه‌ای و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می­کوشد، با ارایه خدمات متنوع بانکی و تأمین مالی طرح‌های بزرگ بین‌المللی در خدمت صادرکنندگان باشد.
این بانک با ثمره­ای پر بار و۳۰ ساله از تجربیات برآمده از حضور در گذرگاه‌های دشوار اقتصادی بار دیگر بر ادامه نقش بی­بدیل خود در خدمت به کارآفرینان تاکید می­کند و با برنامه‌ریزی دقیق برای افق روشن‌تر در عرصه صادرات ادامه مسیر می­دهد.
بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از قابلیت­ها و ظرفیت­های خود، توانسته است در مسیر تحقق رونق تولید و صنعت، رفع مشکلات بنگاه­های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب و کار‌های دانش بنیان گام­های موثری بردارد و به عنوان تسهیل­گر و محرک چرخه­های اقتصاد و تجارت طی چند سال اخیر ضمن ایفای رسالت و مسوولیت­ها از طریق اعطای تسهیلات توانسته نام و جایگاه خود را بیش از پیش در بخش صادرات و تجارت کشور به عنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.

همراهی بانک توسعه صادرات ایران در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و پرداخت به‌موقع تسهیلات موردنیاز صنعت­گران و بخش صادرات کشور، عامل شکوفایی بیش‌از پیش رونق ظرفیت‌های تولید و اشتغال کشور شده است.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" نام گرفته، با اجرای برنامه­های پیش رو در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و کسب وکار‌ها موفق­تر عمل نماییم.
در سی­امین سالگرد بانک توسعه صادرات ایران آرزومندم بتوانیم با طراحی چشم انداز‌های ملموس از توسعه و آبادانی، گام­هایی عملی به سوی تحقق ایرانی آباد و مترقی برداریم.
در پایان سی­امین سالگرد تاسیس بانک توسعه صادرات ایران را به تمامی همکاران خدوم و پرتلاش، مشتریان و ذی نفعان بانک صمیمانه تبریک می­گویم.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده