تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۱۷۷۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افتتاح چهارمین مدرسه ساخته شده توسط بانک پاسارگاد در خوزستان

‌می‌متالز - بانک پاسارگاد به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه انجام می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، بانک‌پاسارگاد به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی و نیز اعطای کمک‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با هدف مشارکت سازنده در توسعه اجتماعی به انجام می‌رساند.

از جمله این اقدامات می‌توان به ساخت مدرسه در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله و مناطق کمتر برخوردار استان‌های مختلف کشور اشاره داشت.

در این راستابانک پاسارگاد همزمان با ایام آزاد سازی خرمشهرمدرسه‌ای را در شهر الوان از توابع شهرستان کرخه استان خوزستان افتتاح کرد.

آقای دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در این مراسم که با حضور، مدیر کل نوسازی استان خوزستان و جمعی از مدیران استانی و محلی برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت‌های گسترده بانک در حوزه مسوولیت اجتماعی و عملکرد بانک به عنوان اولین بانک در ارائه گزارش سالانه مسوولیت اجتماعی، به بخشی از کار‌های انجام شده در حوزه مسوولیت اجتماعی اشاره داشت.

وی در این خصوص افزود: از جمله کار‌های انجام شده توسط بانک در حوزه ساخت کتابخانه است، تا کنون ۱۷ کتابخانه توسط بانک ساخته شده است و در حوزه مدرسه سازی نیز ساخت ۲۵ مدرسه را تا کنون به انجام رسانده ایم، که این مدارس بخصوص در مناطق سیل زده ساخته شده اند، و در حدود ۱۱ مدرسه دیگر نیز در استان لرستان بنا خواهیم نمود و به یاری خداوند متعال در راستای افزایش معنویت و آموزش کشور گامی موثر بر خواهیم داشت.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده