تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۴۲۷
کد خبر: ۲۱۷۸۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

عرضه ۶۸۰۰ تن شمش آلومینیومی

‌می‌متالز - ۶ هزار و ۸۰۰ تن شمش آلومینیومی شرکت‌های ایرالکو، آلومینای ایران، المهدی و سالکو در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، امروز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، شرکت ایرالکو ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۶ هزار و ۶۴۲ ریال عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن در نظر گرفته شده که تا دو هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال دارد. حداقل خرید این محصول هم ۲۰ تن اعلام شده است.

در این تاریخ، شرکت صنایع آلومینیوم جنوب، ۵۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۸۵ درصد یک هزار پوندی را به قیمت ۵۷۲ هزار و ۹۴۲ ریال در بورس کالا عرضه می‌کند که برای این محصول حداقل عرضه ۴۰ تن اعلام شده که تا دو هزار تن افزایش حجم عرضه را به دنبال خواهد داشت. حداقل خرید نیز ۲۰ تن در نظر گرفته شده است.

شرکت آلومینای ایران نیز ۴۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۷۵ درصد یک هزار پوندی را با قیمت ۵۷۲ هزار و ۳۴۲ ریال عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن بوده که تا ۸۰۰ تن قابل افزایش بوده و حداقل خرید برای این محصول نیز ۲۵ تن عنوان شده است.

شرکت آلومینیوم المهدی روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۵ درصد را با قیمت ۵۶۸ هزار و ۶۴۲ ریال عرضه خواهد کرد که حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن است که با افزایش عرضه روبه‌رو نخواهد بود. حداقل خرید نیز ۲۵ تن معین شده است.

همچنین شرکت المهدی در این تاریخ، ۶۰۰ تن شمش آلومینیومی ۹۹.۲۵ درصد یک هزار پوندی را با میانگین قیمت ۵۶۷ هزار و ۳۴۲ ریال در رینگ صنعتی بورس عرضه خواهد کرد. حداقل عرضه این محصول ۴۰ تن تعیین شده است و تا یک هزار و ۴۰۰ تن افزایش عرضه خواهد داشت. حداقل خرید ۲۵ تن تعیین شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده