تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۵
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۱۷۹۶۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شگرد جدید برای فروش خودرو/ تخفیف ۲۰ درصدی برای خرید شاسی بلند

‌می‌متالز - در حالی که پیش‌فروش ایران خودرو و سایپا آغاز شده است، شرکت‌های خودرو ساز چینی در ایران به روش‌های عجیبی اقدام به فروش محصولات خود کرده‌اند.

به گزارش می‌متالز، شرکت خودروسازی فردا طرح پیش فروش کراس اوور “فردا SX۵″، ویژه تیر را اعلام کرد. بر اساس اعلام معاون فروش و بازاریابی شرکت خودروسازی فردا، کراس اوور جدید این شرکت به نام “فردا SX۵ ” قیمت ۶۲۹ میلیون تومانی دارد که با تخفیف ویژه ۲۰ میلیون تومانی، با قیمت نهایی ۶۰۹ میلیون تومانی و با موعد تحویل ۱۲۰ روزه به مشتریان عرضه خواهد شد.

در حال حاضر شرکت خودروسازی فردا در ۱۳ شهر نمایندگی دارد و با ۱۴ عاملیت مستقل فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان محصولات خود خدمات می‌دهد.

گارانتی “فردا SX۵″، به مدت ۴ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر تعیین شده و خدمات پس از فروش این کراس اوور جدید در عاملیت‌های اختصاصی خودروسازی فردا و نمایندگی‌های گروه خودرویی GBG که بیش از ۱۰۰ شعبه را در کشور دارند، به مشتریان ارائه می‌شود.

خودروی “فردا SX۵” چه ویژگی‌هایی دارد؟

“فردا SX۵ “دومین محصول مونتاژی شرکت خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این شرکت آمده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می‌گیرد.

این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ A۹۲ میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی فردا SX۵ می‌رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از جمله امکانات فردا SX۵ است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده