تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۳۷۱
کد خبر: ۲۱۸۱۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری شفادارو و داروسازی اکسیر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بانک دی، ریل سیر کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴۱۴ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۹۳۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان در بیش از ۸۶۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری شفادارو و داروسازی اکسیر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع شیمیایی فارس، سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان و کشاوری و دامپروری مگسال بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸ هزار و ۴۲۵ میلیارد تومان در ۵۰۴ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، ریل سیر کوثر و توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های نیروگاه زاگرس کوثر، مبین وان کیش و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده