تاریخ: ۲۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۳۵۳
کد خبر: ۲۱۸۴۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

نتیجه مجمع سالانه "ذوب" و زمان توزیع سود ۵۶ ریالی برای نخستین بار

‌می‌متالز - مجمع سالانه ذوب آهن برگزار و ضمن تصویب صورت‌های مالی، مقرر شد برای نخستین بار ۵۶ ریال سود نقدی برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش می‌متالز، مجمع سالانه شرکت ذوب آهن با حضور ۷۳.۴ درصد سهامداران در محل کارخانه برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۵۸ ریال سود محقق شده هر سهم ۵۶ ریال معادل ۳۵.۴ درصد برای هر سهم توزیع و ۶۵ درصد مابقی باتوجه به اینکه انباشت سرمایه برای نخستین بار در این شرکت صورت گرفته برای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای صرف شود.

براین اساس، پرداخت سود سهام اشخاص حقیقی که در سجام ثبت نام کرده اند از یکم تا ۳۰ آبان و سهامداران حقیقی که در سجام ثبت نام نکرده اند از یکم دی تا ۱۹ اسفند با مراجعه به شعب بانک اقتصاد نوین و ارائه اصل کارت ملی و کد بورسی انجام می‌شود.

همچنین سود صندوق‌ها و سبد‌های سرمایه گذاری از یکم آذر تا ۱۹ اسفند با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق در سربرگ با مهر و امضا، آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و قرارداد سبدگردانی پرداخت می‌شود.

سود سهامداران حقوقی نیز از ۱۵ بهمن تا ۱۹ اسفند با ارائه اطلاعات حساب بانکی متعلق در سربرگ با مهر و امضا، آگهی تاسیس و روزنامه آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز پرداخت می‌شود؛ بنابراین گزارش، شرکت دوب آهن با سرمایه ۶.۱ هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس حضور دارد و سازمان تامین اجتماعی و شرکت پویش بازرگان ذوب آهن مالکیت ۵۵.۹ و ۱۷.۲ درصدی سهام را در اختیار دارند.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده